Mazda3 lub cos podobnego

mazda3 lub cos podobnego

27 Sie 2013, 20:35

hej,

mozecie ocenic powyzsze ogloszenie:
[link wygasł]
skodafabia
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 28 Lip 2013, 11:49
Auto: Skoda Fabia Basic
Silnik: 60KM

Re: mazda3 lub cos podobnego

27 Sie 2013, 20:36

Sprawdz ja dokładnie pod względem korozji.
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: mazda3 lub cos podobnego

27 Sie 2013, 20:40

dorzucam jeszcze kilka ofert:
2) [link wygasł]
3) [link wygasł]
4) [link wygasł]
5) [link wygasł]
skodafabia
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 28 Lip 2013, 11:49
Auto: Skoda Fabia Basic
Silnik: 60KM

Re: mazda3 lub cos podobnego

28 Sie 2013, 07:38

Jak korozja jest w stanie lekkim to problemu nie będzie trzeba dać auto do blacharza niech je zabezpieczy warto to zrobić. Bedzie spokój na parę lat. Auta ogólnie mało problematyczne.
Polecam kupić z silnikiem na benzynę 1.6 i założyć LPG. Nie kupować juz z instalką. Bo jak zakładał ja druciarz to będą z autem wieczne problemy...
Hatchbacka brać sedana odpuścić bo mały. Na forum mazdaspeed mozna poczytać temat mazda3 vs mazda 6 która wybrać. Ja dla żony kupiłem 6 jest mega zadowolona. Liftback auto bardzo wygodne.
Jeszcze gazu nie założyliśmy ale we wrześniu to zrobimy. W wakacje zrobiliśmy 900km trase wyszło średnie spalanie 8,5litra Pb. Silnik 1.8. Trasa/miasto/góry/góry... na trasie test prędkości 200km/h poszła. W górach nie radzi sobie. Z ta masa auta silnik jest za słaby trzeba redukować.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2610
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 15:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Auto: Honda
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

Re: mazda3 lub cos podobnego

29 Sie 2013, 18:37

noisy - sam stoję przed podobnym wyborem i wydaję mi się, że 6 będzie lepszym wyborem, chociaż 3 też mi się podoba. Mój budżet to 23 tys, czy to wystarczająco na dobrą 6 po lifcie w benzynie? Czy może lepiej celować w 3? Duża jest różnica w komforcie i ilości miejsca między 3, a 6? Dzięki za porady :)
Jacquess
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 29 Kwi 2009, 11:56
Miejscowość: Lublin

Re: mazda3 lub cos podobnego

30 Sie 2013, 07:20

Po lifcie moze byc mało. Ja bym nie patrzył na rocznik tylko na stan. Róznica w ilości miejsca jest powalająca 6 to duzy samochód. Z tyłu jest bardzo wygodnie po złożeniu siedzen jest tyle miejsca ze mozna sie przespac (raz musiałem :)) zachlaliśmy sprawę hehe.
Prowadzenie też inna bajka i wygoda jazdy. 3 to coś w stylu golfa kompaktowe auto.
Przy 6 szukaj 2.0 benzyny i od razu zakładaj LPG. Diesla warto omijać choc dobrze jezdzi to jest specjalnej troski.
1.8 dla spokojnych wystarczy. Jak mówimy 6 z 1.8 to typowo nizinny samochód :)
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2610
Zdjęcia: 21
Rejestracja: 17 Lip 2007, 15:30
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy od: 27 02 2003
Auto: Honda
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wielki piknik motoryzacyjny - Automaster Show 2014 za nami! Wielki piknik motoryzacyjny - Automaster Show 2014 za nami!
    Wielki piknik motoryzacyjny Automaster Show 2014 który odbył się w Kamieniu Śląskim na terenie lotniska już za Nami. Wszyscy którzy przybyli myślę że wracali zadowoleni ponieważ atrakcji przygotowanych przez ...
    Alergia za kierownicą - jak sobie z nią radzić? Alergia za kierownicą - jak sobie z nią radzić?
    Razem z wiosną przyszedł ciężki czas dla alergików, uczulonych na pyłki i kurz. Prowadzenie auta w tym okresie jest dla uczuleniowców szczególnie uciążliwe. Łzawienie oczu, silny katar, obniżona koncentracja ...

  • Re: mazda3 lub cos podobnego

    30 Sie 2013, 15:48

    W takim razie zostanę chyba przy 3. Z tego co widzę za takie pieniądze mógłbym mieć rocznik 2005-2006, a wolę mieć młodsze auto, kosztem ilości miejsca, szczególnie, że autem przeważnie będą jeździły 2 osoby. Dużo trzeba było by dozbierać do 6 po lifcie? A co powiesz o Oplu vectra c? Da radę coś kupić w takiej kasie? Na oku mam jeszcze volvo s40 i focusa II - te same bebechy co w maździe..
    Jacquess
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Rejestracja: 29 Kwi 2009, 11:56
    Miejscowość: Lublin

    Re: mazda3 lub cos podobnego

    30 Sie 2013, 19:03

    Vectra C jest fajna cos na styl szóstki. Mysle ze Vectre łatwiej bedzie znaleźć.
    noisy
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2610
    Zdjęcia: 21
    Rejestracja: 17 Lip 2007, 15:30
    Miejscowość: Tomaszow
    Prawo jazdy od: 27 02 2003
    Auto: Honda
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Skrzynia biegów: Automatyczna

    Re: mazda3 lub cos podobnego

    01 Wrz 2013, 21:37

    Podczas weekendu udało mi się usiąść w kilku interesujących mnie autkach: opel astra III, ford focus II oraz mazda 3... i zdecydowanie najbardziej podobała mi się mazda 3 i jestem na nią bardziej zdecydowany :)

    prosze rzuccie okiem na te dwie oferty i powiedzcie co myslicie:
    [link wygasł]
    [link wygasł]

    BTW: czy jest jakies forum milosnikow mazda 3?
    skodafabia
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Rejestracja: 28 Lip 2013, 11:49
    Auto: Skoda Fabia Basic
    Silnik: 60KM
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Autosacrum 2009