Megane Coupe

Megane Coupe

04 Cze 2014, 14:54

Witam serdecznie. Mam ogromną prośbę o pomoc w ocenie auta z tego ogłoszenia [link wygasł].

Po pierwsze chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o silniku 1,6 90km w megance, a po drugie jaka jest wasza opinia o tym konkretnym aucie. Sam niebardzo znam się na motoryzacji i w dodatku nigdy nie miałem okazji jeździć samochodem z LPG. Jeżeli zdecydowałbym się pojechać zobaczyć auto (50km) mogę zabrać ze sobą osobę bardziej ogarniającą temat, jednak nie jest to zawodowy mechanik.
Dodam, że jestem w stanie włożyć w auto ok. 1500zł zaraz po zakupie. Z góry dzięki za pomoc.
Mlecus
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 17 Kwi 2014, 13:50
Auto: Nie mam

Re: Megane Coupe

04 Cze 2014, 15:02

Auto jest od handlarza. Na zdjęciach wygląda ok jak wiele innych aut, więc trudno cos z góry ocenić. Zajedź i zobacz, może to w miarę dobre auto i warto będzie kupić.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 2698
Zdjęcia: 125
Rejestracja: 28 Lis 2009, 12:42
Auto: Opel Vectra C 1.8

Re: Megane Coupe

04 Cze 2014, 15:51

To auto jest prawie na pewno od handlarza wnioskuję po opisie. Wygląda fajnie ale to mogą być pozory a jak każdy wie to pozory lubią mylić nam w głowie. Ja jestem za tym autem na tak ale zawsze trzeba je na żywo obejrzeć i najlepiej oddać do sprawdzenia do stacji diagnostycznej i wtedy masz wszystko czarno na białym czy auto warto kupić czy lepiej poszukać czegoś lepszego.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4848
Rejestracja: 15 Kwi 2014, 17:36
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

Re: Megane Coupe

04 Cze 2014, 15:53

krzysiek4000 napisał(a): na pewno od handlarza wnioskuję po opisie


Takie wnioskowanie to wróżenie z fusów. Opisem nie ma sie co sugerować.
Ja stwierdziłem ze od handlarza dlatego że ma do sprzedania kilka aut (kilka aktywnych ogłoszeń)
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 2698
Zdjęcia: 125
Rejestracja: 28 Lis 2009, 12:42
Auto: Opel Vectra C 1.8

Re: Megane Coupe

04 Cze 2014, 16:24

Na handlarzy trzeba uważać wieć musisz mieć wzmorzoną czujność
Adamautko
Początkujący
 
Posty: 111
Zdjęcia: 24
Rejestracja: 18 Kwi 2014, 16:45
Prawo jazdy od: 29 08 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

Re: Megane Coupe

04 Cze 2014, 20:29

Wygląda ok,jakbyś oglądał to zwróc szczególną uwage co sie dzieje pod plastikowymi nakładkami na progi bo może być taka sytuacja że nie będzie gdzie lewarka postawić.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 35671
Zdjęcia: 5
Rejestracja: 13 Sty 2009, 16:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Seat Cordoba
Silnik: 1.6 75km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Największy problem elektromobilności? Transport i magazynowanie wodoru Największy problem elektromobilności? Transport i magazynowanie wodoru
    Przyszłością motoryzacji są samochody z napędem elektrycznym - to już powszechnie znany fakt. Pytaniem bez jednoznacznej odpowiedzi był do tej pory sposób zasilania silników elektrycznych. Co prawda powstają ...
    Toyota Yaris - historia najpopularniejszego modelu marki w Europie Toyota Yaris - historia najpopularniejszego modelu marki w Europie
    Historia Toyoty Yaris, najpopularniejszego modelu marki w Europie, jest bogatsza niż można by sądzić, patrząc tylko na jego trzy generacje. Przez 19 lat swojej obecności na rynku Yaris niemal co roku zaskakiwał swoim nowym ...

  • Re: Megane Coupe

    05 Cze 2014, 12:03

    Dzięki za odpowiedzi. Wygląda na to, że auto było zdrowe bo dziś już nie ma ogłoszenia. Szkoda, że nie miałem okazji wybrać się i zobaczyć samochodu wcześniej.
    Mlecus
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    Rejestracja: 17 Kwi 2014, 13:50
    Auto: Nie mam
     
    • Seat LPG Ibiza ST
      VERVA Street Racing
      Castrol EDGE Titanium FST
      Z ulicy na tor - Poznań