Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Geniodekt napisał(a):Z tego co czytam stać. Po za tym Phateon podobno jest bardzo trwały, a ten silnik został przystosowany do poruszania się ze stało prędkością ponad 300 km/h.
Warto w tym miejscu nadmienić, że flagowy wariant 6.0 W12 został konstrukcyjnie przystosowany do długotrwałej jazdy z prędkością 300 km/h. Oczywiście z powodu obecności elektronicznego ogranicznika nie będzie to możliwe
Geniodekt napisał(a):Widzę, ale temat krążył o V10 TDI o którym słyszałem, że jest awaryjny i wolałbym się nie pchać w diesla o takiej cenie, bo jak coś się popsuje to koszty mogą wzrosnąć do gargantuicznych sum W dodatku zależy mi na dźwięku i mocy silnika W12. Tu znalazłem ciekawy artykuł, jakiego szukałem: http://www.vwclub.pl/Modele/VW%20Phateo ... zedruk.htm
Od ostatniego czasu zacząłem mniej jeździć, przesiadłem się głównie na pociągi, więc koszty paliwa mnie nie zrujnują, a gazowania za wszelką cenę chciałbym uniknąć.
Geniodekt napisał(a):Ja nie chcę żadnej Toyoty LS. Interesuje mnie tylko Phaeton z 6.0 W12. Zakochałem się po prostu w tym aucie.
Geniodekt napisał(a):Taka już polska mentalność. Każdy deklaruje, że kupi sobie jakieś rzadkie, ciekawe auto, a potem i tak decyduje się na Audi, BMW bądź Mercedesa
Geniodekt napisał(a):Ja jednak nie zamierzam zrywać z pomysłem jeżdżenia Volkswagenem z 6-cio litrową W12-stką
Geniodekt napisał(a):Powszechnie krąży o nim opinia jako o koszmarnie zawodnym i delikatnym. Czy jest tak naprawdę ? Wydaje mi się, że w takim wypadku Piech nie zamontował by go w swoim aucie idealnym i szukałby lepszego odpowiednika.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MERCEDES. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MERCEDES