Mercedes E500 W211

12 Cze 2013, 21:09

Witam ! Chciałbym się dowiedzieć jakie są wasze zdania na temat tego auta z tym właśnie silnikiem (306 KM). Znalazłem kilka ciekawych ofert ? Czy E500 nękają jakieś usterki ? Warto ?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

13 Cze 2013, 15:18

Co sądzicie o Volkswagenie Phaeton z silnikiem 6.0 W12 ? Miał ktoś z nim jakieś doświadczenie ?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

13 Cze 2013, 15:34

Trochę za małe pieniądze jak na Pejtona i W211. Stać Cię w ogóle na utrzymanie takiego auta? Pomijam spalanie, ale koszty serwisowania i eksploatacyjne są niebagatelnie większe w porównaniu do przyziemnych aut, z przyziemnym silnikiem i przyziemnej marki.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

13 Cze 2013, 16:19

Z tego co czytam stać. Po za tym Phateon podobno jest bardzo trwały, a ten silnik został przystosowany do poruszania się ze stało prędkością ponad 300 km/h.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

13 Cze 2013, 20:54

Geniodekt napisał(a):Z tego co czytam stać. Po za tym Phateon podobno jest bardzo trwały, a ten silnik został przystosowany do poruszania się ze stało prędkością ponad 300 km/h.


Jednak musisz zmienić dostawce... prasy :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10347
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Cze 2013, 13:04

Warto w tym miejscu nadmienić, że flagowy wariant 6.0 W12 został konstrukcyjnie przystosowany do długotrwałej jazdy z prędkością 300 km/h. Oczywiście z powodu obecności elektronicznego ogranicznika nie będzie to możliwe

Źródło: AutoCentrum :P
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

14 Cze 2013, 14:43

Internet, handlarze i żony kłamią. A ja jestem przekonany, że jeśli masz na auto 30 tys. zł i szukasz Phaetona albo E-klasse to Cię nie stać. Powiedz mi, po co Ci tak duże i reprezentatywne auto?
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

14 Cze 2013, 15:41

To nie tak :) Szukam w tej cenie, żeby nie wydawać się ze wszystkiego, bo jak sami napisaliście eksploatacja jest droga. A chcę mieć duże, szybkie i luksusowe auto, bo takie mi się podoba (wiem, że to zabrzmi dziecinnie i naiwnie) :P Zwróciłem na Phaeton uwagę, bo to jedno z nielicznych aut z potężną, podwójnie widlastą V12, które można dostać w dość atrakcyjnej cenie. Ma wspaniałe brzmienie silnika, jest ekstremalnie wygodne i bezpieczne i do tego jeżdżąc takim autem robię na złość wszystkim "ekologicznym ekstremistom" :twisted:
Choć osobiście cena około 30k jest dla mnie totalnie zaniżona, więc dziwię się, dlaczego jest kilka takich aut na OtoMoto (na kilkadziesiąt pozostałych Phaetonów).
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

14 Cze 2013, 15:55

wygodna-porzadna-limuzyna-do-50-000-pln-vt61164.htm?hilit=phaeton#p364603
uzytkownik jktc bardzo ladnie sie wypowiedzial na temat phaetona w swoich postach, polecam poczytac
czempion
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 17 09 2012
Auto: ford mondeo

15 Cze 2013, 10:07

Widzę, ale temat krążył o V10 TDI o którym słyszałem, że jest awaryjny i wolałbym się nie pchać w diesla o takiej cenie, bo jak coś się popsuje to koszty mogą wzrosnąć do gargantuicznych sum :| W dodatku zależy mi na dźwięku i mocy silnika W12. Tu znalazłem ciekawy artykuł, jakiego szukałem: http://www.vwclub.pl/Modele/VW%20Phateo ... zedruk.htm
Od ostatniego czasu zacząłem mniej jeździć, przesiadłem się głównie na pociągi, więc koszty paliwa mnie nie zrujnują, a gazowania za wszelką cenę chciałbym uniknąć.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

15 Cze 2013, 10:44

Geniodekt napisał(a):Widzę, ale temat krążył o V10 TDI o którym słyszałem, że jest awaryjny i wolałbym się nie pchać w diesla o takiej cenie, bo jak coś się popsuje to koszty mogą wzrosnąć do gargantuicznych sum :| W dodatku zależy mi na dźwięku i mocy silnika W12. Tu znalazłem ciekawy artykuł, jakiego szukałem: http://www.vwclub.pl/Modele/VW%20Phateo ... zedruk.htm
Od ostatniego czasu zacząłem mniej jeździć, przesiadłem się głównie na pociągi, więc koszty paliwa mnie nie zrujnują, a gazowania za wszelką cenę chciałbym uniknąć.


Jeżeli bedziesz kupować auto na podstawie tych dziwnych artykułów które są hybrydą tabelek z wrażeniami z jazdy to stracisz dużo $$$.
Wszystko jest pieknie i ładnie, auto jak na wieśwagena nie psuje się ale czar pryska gdy trzeba naprawić nawet detal.
Dam Ci prosty przykład Twarożek V10 TDI przestał koledze palić na wszystkich garkach. Lawetką zawiozłem go do speca od elektromechaniki po miesiącu lipa stania auta brak diagnozy, pojechaliśmy lawetą do ASO po dwóch tygodniach jest diagnoza koszt naprawy 30k (trzydzieści tysięcy!!!), ładunek twaroga na lawetę i wycieczka do Pana od wieśwagenów który pracuje w ASO a dorabia w garażu i okazuje się że poleciał czujnik ciśnienia paliwa za 1k+robocizna. Później wysiadła pneumatyka u Pana w garażu 5k+robota.
Oczywiście nie chce tu pokazać że się auto psuje tylko jak fajnie się je serwisuje.
Następna sprawa to silnik W12 jest takim zabawnym wytworem mysli technicznej że spokojnie mozna go nazwać zemstą krzyżaków na polskich mechanikach, trzeba też dodać że parametry tej motorowni mają się nijak do masy auta i AWD. Efekt jest taki że spalanie rzędu 25L nie powinno nikogo zdziwić w normalnym trybie i średnie przyśpieszenie. Dokładnie masz taka samą sytuacje z S8 V10 które kiepsko jedzie i w dużo pali. Odwzorowanie tego widać po cenach jak szybko spadają.
Miałem doczynienia z wieloma autam i pytonik jest naprawdę wygodny ale jak miałbym się zastanawiać czy wybrać np; lexa LSa a fajtonika to nawet nie chciałbym spojrzeć w stronę fajtonika ponieważ za różnice kosztów napraw i paliwa kupiłby sobie fajny motocykl :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10347
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Cze 2013, 18:47

Ja nie chcę żadnej Toyoty LS. Interesuje mnie tylko Phaeton z 6.0 W12. Zakochałem się po prostu w tym aucie.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

15 Cze 2013, 19:54

Geniodekt napisał(a):Ja nie chcę żadnej Toyoty LS. Interesuje mnie tylko Phaeton z 6.0 W12. Zakochałem się po prostu w tym aucie.


I podoba mi się to :ok:
Mi tez chodził po głowie ten wieśwagenek no ale... nie wyszło.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10347
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

17 Cze 2013, 16:08

Taka już polska mentalność. Każdy deklaruje, że kupi sobie jakieś rzadkie, ciekawe auto, a potem i tak decyduje się na Audi, BMW bądź Mercedesa :wink: Ja jednak nie zamierzam zrywać z pomysłem jeżdżenia Volkswagenem z 6-cio litrową W12-stką. Obawiam się tylko o jedno: zawieszenie pneumatyczne. Powszechnie krąży o nim opinia jako o koszmarnie zawodnym i delikatnym. Czy jest tak naprawdę ? Wydaje mi się, że w takim wypadku Piech nie zamontował by go w swoim aucie idealnym i szukałby lepszego odpowiednika.
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

17 Cze 2013, 18:57

Geniodekt napisał(a):Taka już polska mentalność. Każdy deklaruje, że kupi sobie jakieś rzadkie, ciekawe auto, a potem i tak decyduje się na Audi, BMW bądź Mercedesa


Ja deklaruje i kupuje tylko fajtonik grupy wieśwagena nie jest zbyt ciekawy, oczywiście porównując do golfa albo passka to jest ciekawy ale w porównaniu do innych to nie jest. Używam auta o wiele bardziej Ciekawego które skroiłem po swojemu.

Geniodekt napisał(a):Ja jednak nie zamierzam zrywać z pomysłem jeżdżenia Volkswagenem z 6-cio litrową W12-stką


Strasznie Twoje serce rajcuje silnik a ja dla odmiany łączę serce z głową i jeżeli coś nie zapewnia parametrów adekwatnych do wartości z tabelek to odpuszczam temat.
Generalnie żeby rozpędzić taką masę potrzebujesz Nm a nie mocy a w12 ma takiego sobie NM.

Jak miałbym kaskę to odłączyłbym mózg przy zakupie np: Hanki NSXa gdzie kupuje coś wyjątkowego, z wyjątkową technologią/historią i pomimo tego że na dzisiejsze czasy mocą nie zaskakuje to i tak jest super autem którego wartość nie spada.

Geniodekt napisał(a):Powszechnie krąży o nim opinia jako o koszmarnie zawodnym i delikatnym. Czy jest tak naprawdę ? Wydaje mi się, że w takim wypadku Piech nie zamontował by go w swoim aucie idealnym i szukałby lepszego odpowiednika.


Zawiasem nie przejmuj się ponieważ serce takimi głupotami sie nie przejmuje :D
5k i masz nastepny zawiasik, chyba że poleci coś więcej niż same poduchy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10347
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe