Mercedes W124 250d 90km 1992r. Sedan ASB - Nie działają kierunkowskazy

29 Gru 2019, 20:04

Witajcie mam problem z moim W124 250d 66kW 1992r. ASB, którego mam od niedawna. Otóż po zakupie wszystko normalnie działało, aż w końcu wyjeżdżam z domu, chcę skręcić na główną ulicę, przesuwam manetkę w dół (chcę skręcić w lewo) i nic, nic się nie dzieje. Nie działał przekaźnik, lampki kierunków, sygnalizator migaczy w zegarach. W pozycji do góry (kierunek na prawo) też nic się nie odzywało. A dodam, że jak wcisnąłem guzik światełek awaryjnych to kierunki działały i było słychać przekaźnik, sygnalizator na desce również działał (ale nie że włączam awaryjne, wyłączam i działa manetka, manetka w ogóle od tego czasu na skrzyżowaniu do teraz ani razu nie działa tzn. nie dało się przez nią włączyć kierunków). A dodam, że pokrętło wycieraczki z przodu i guzik spryskiwacza działa, także instalacja manetki się raczej nie odpięła. Nie da się nim w sposób bezpieczny jeździć po drodze bez kierunków, mam tylko awaryjne. Także proszę o pomoc. Pozdrawiam
Mercekw124
Nowicjusz
 
Posty: 15

29 Gru 2019, 20:26

Musisz sprawdzić czy do manetki od kierunków dochodzi prąd bo jeżeli tak to problem będzie w samej manetce od kierunków skoro bezpieczniki i przekaźniki są sprawne.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

29 Gru 2019, 20:48

Sprawdz bezpieczniki
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16777
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

14 Sty 2020, 17:22

Cześć, sprawdziłem bezpiecznik, ewidentnie spalony (nr. 6), o dziwo ktoś zamontował 25 amperowy, zamiast ośmio. Wymieniłem bezpiecznik, wchodzę do samochodu, włączam zapłon, ruszam manetką i nic, wysiadam, nachylam się nad komorą silnika i co? - spalony kolejny! Więc pewnie jest jakieś zwarcie. Otóż po zakupie zaobserwowałem dźwięk jakby coś latało w kierownicy po zmianie jej położenia względem kolumny. Obstawiam, że to taśma, ale co by się mogło z nią stać, przecież to kawałek metalu?? Jeszcze nie dobrałem się do kiery. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Mercekw124
Nowicjusz
 
Posty: 15

14 Sty 2020, 20:13

odłącz wszystkie żarówki z kierunków bo to najszybsza sprwa i wtedy zostacz czy bezpiecznik spali, jeżeli tak to manetka do rozbiórki bo tam robi zwarcie prawdopodobnie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16777
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota 222D – sekretna broń Toyoty w WRC
    W 1984 roku Toyota wygrała Rajd Safari Celicą Twincam Turbo. Po zachęcających wynikach fabrycznego zespołu w kilku ostatnich sezonach, Toyota zainwestowała ogromne nakłady czasu, pieniędzy i wysiłku, aby pokazać się z jak ...