Najgorsze naprawy/druciarstwo

Re: Najgorsze naprawy

24 Paź 2018, 18:07

Kao napisał(a): we francji
Byłem niedawno w Paryżu a tam inny świat :mrgreen: Zderzaki podrapane , poobijane , auta zwłaszcza te elektryczne , te pod słupkiem do wypożyczenia w opłakanym wizualnym stanie . Brudne , obskurne . Ja nie widziałem ale córa która tam rok siedziała mówi - Jak parkują to się rozpychają o zderzaki . Mało kto tam zaryzykuje zaparkować auto na ręcznym :mrgreen: W polsze to by zaraz policaje za głupią ryskę :mrgreen: .
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2859
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Najgorsze naprawy

24 Paź 2018, 19:49

bonifacy napisał(a):Zderzaki podrapane , poobijane
to całkiem normalne dlatego że
bonifacy napisał(a): Jak parkują to się rozpychają o zderzaki
to codzienność, dlatego tu lakierowanie auta jest uważane jak naprawy eksploatacyjne, zrobię jak będzie trzeba :wink:
W zasadzie z czasem zrozumialem ich podejście bo mieszkając w większym mieście nie ma sensu dbać o auto, ty dbasz, odmalujesz, nawoskujesz a sąsiad obedrze i jest bezkarny. Tu policja nie robi nic, głupi przykład.... Dziś mi w dupę gość wjeżdza i ucieka, ja spisuje jego nr rej. idę na gandarmerie mówię jaka sprawa a on mi że oni za bardzo nie mogą nic zrobić, wyślą tam patrol i oficjalne pismo ale jeżeli gość nie potwierdzi wersji że tak było to nie ma sprawy :shock: , tu funkcjonery nie robą dosłowie nic ale w sumie też są tego plusy bo jestem tu 3 lata i może widziałem ze 4 razy drogówkę żeby kogoś łapali. W Pl to bywały czasy gdzie dostawałem 3 mandaty w tygodniu :/
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 7350
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

Re: Najgorsze naprawy

24 Paź 2018, 20:17

Kao napisał(a):W zasadzie z czasem zrozumialem ich podejście bo mieszkając w większym mieście nie ma sensu dbać o auto, ty dbasz, odmalujesz, nawoskujesz a sąsiad obedrze i jest bezkarny
A tutaj jest POLSKA i niestety za nawet głupią ryskę jest policaj ,awantura ,straszą sądem , mandat itp...... :mrgreen: A FU płacą za takie bzdety krocie co przekłada się na nasze stawki OC :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2859
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Najgorsze naprawy/druciarstwo

04 Lis 2018, 22:56

I kolejny mistrz do kolekcji, coś z serii co zrobić jak ''się ułamie'' wajcha o wycieraczek. To proste, wystarczy wsadzić tam śrubokręt :naughty:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Auto z 2014 roku i już takie ''modyfikacje'', dodatkowo stacyjka na wkręty :?
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 7350
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

Re: Najgorsze naprawy/druciarstwo

05 Lis 2018, 21:53

Pleśń w aucie :shock: Ano czemu nie :mrgreen:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Bo jakiś pseudo blahaż prostując zad nie uszczelnił co się rozlazło

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Woda po wykroju klapy , przez dziurę , na podłużnicę , na tapicerkę itp ....rzygać się chciało :mrgreen:
A tera druciarstwo lub jak kto woli naprawa ixpresowa :mrgreen: jednak okupiona w czasie kosztami . Renówki mają to do siebie że czasami pękają fabryczne opaski zaciskowe na osłonie przegubu . Tutaj trzeba coś solidnego przy renowacji zastosować ale :mrgreen:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Osłona z termoplastu i pomysł na opaskę zaciskową :happy: Przegub do wymiany :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2859
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

Re: Najgorsze naprawy/druciarstwo

05 Lis 2018, 22:28

a zapomniał bym o reperaturce :mrgreen: Jakiś czas temu dokonano a wyszło to to po czasie :mrgreen:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ani to było jakoś solidnie wyspawane , ani to nie było jakoś zakonserwowane ale było solidnie wytynkowane szpachlą :mrgreen:
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 2859
Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
Prawo jazdy od: 01 01 1981
Auto: Fabia I , Fabia II
Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Honda silniki K20 / K24 Honda silniki K20 / K24
    Cztery cylindry w układzie rzędowym. Pojemność: 2 do 2,4 litra. Zalety: relatywnie duża moc. Wyprodukowane przez Hondę motory K20 / K24 zasłynęły dzięki systemowi zmiennych faz rozrządu VTEC i do tej pory mają zwolenników ...
    Audi A4 allroad quattro - wysoki komfort jazdy z zaletami offroad Audi A4 allroad quattro - wysoki komfort jazdy z zaletami offroad
    Audi A4 allroad quattro to ucieleśnienie jedynej w swoim rodzaju koncepcji: połączenia wysokiego komfortu jazdy z zaletami offroad. Samochód ten cieszy się wyjątkową w swoim segmencie pozycją.

  • Re: Najgorsze naprawy/druciarstwo

    05 Lis 2018, 22:34

    solidna robota
    To ja jeszcze tu takie z wczoraj

    [Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 7350
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6

    Re: Najgorsze naprawy/druciarstwo

    28 Gru 2018, 18:27

    Kolejne druciarstwo ale niestety tym razem nie dało się zobrazować, pacjent multivan 2.5 TDI, padło turbo jako że mamy dużo pracy zleciliśmy znajomemu ''mechanikowi'' :?: :D Auto dostał 3 grudnia z informacją że 21-go wyjeżdzamy na urlop więc aby się nie spóźnił ( francuskie ruchy) wyjmował turbo tydzień :P 12-go dostał drugie turbo no i tak od 17 dzwoniłem codziennie co z autem i co? i kupa !!! 20-go oznajmił mi że turbo jakieś inne i nie pasuje, wycieka olej, 2 dni wkładali i nie mogą włożyć! no mówię d...l, zjebki dostał kazałem na lawetę i do mnie. Auto przyjechało godzina 19, pierwsza myśl że zamontowali bez uszczelki i dlatego olej ucieka ale podnoszę auto i zaczynam wykręcać śruby, widzę jedna jakaś dłuższa druga jeszcze dłuższa hah Idioci wykręcili oryginalne szpilki na której trzyma się turbo aby lepiej było włożyć i zamiast nich dali śruby byle jakie pierwsze lepsze i turbo rzecz jasna nie było dociśnięte do bloku dlatego uciekał olej no ale nic mówię trzeba to wykręcić te turbo zobaczyć te uszczelki no i kolejna niespodzianka nie dość że uszczelki stare to przyklejone na SuperGlue bo pewnie mu uciekała. Wyjęcie 40 minut na drugi dzień złożone w godzinkę z hakiem a te zjoby siedziały kilka dni :x brak słów
    Foto przedstawia gdzie dali za długie śruby

    [Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 7350
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6