Naped na tylnia os

01 Maj 2007, 16:54

czy prawda jest ze samochodem napedzanym na tylnia os jest latwo wpasc w poslizg
maniek73
Nowicjusz
 
Posty: 9

01 Maj 2007, 17:58

maniek73: a z jaką prędkością zamierzasz wchodzić w zakręty?
Przy brawurowej jeździe przednim napędem też wpada się w poślizg.
Nie wiedzieć - też radość!
malken
Aktywny
 
Posty: 250
Miejscowość: Poznań

01 Maj 2007, 18:12

jezdze spokojnie ale przeczytalem ze te samochody maja sklonnosci do nadsterownosci
maniek73
Nowicjusz
 
Posty: 9

01 Maj 2007, 19:30

tak, samochody z tylnym napędem są nadsterowne, natomiast z pzrednim podsterowne. Alternatywą jest napęd na 4 koła.
Madaw
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: Kalisz

01 Maj 2007, 19:31

nadsetrownośc jest fajna a jak jęxdzisz spokojnie to nie robi róznicy czy auto butuje w tył czy przód...przednionapędówka tez możęsz wpaść w nadsterowność jak i podsterowność
ZZZ-zakuć ,zaturbić, zapi***alać
misiekemeryt160
Początkujący
 
Posty: 162
Miejscowość: DZIAŁDOWO

01 Maj 2007, 22:52

tak, samochody z tylnym napędem są nadsterowne, natomiast z pzrednim podsterowne. Alternatywą jest napęd na 4 koła.


tak!, idealnie powiedziane, popieram w 100%
BMW M Roadster, może kiedyś...
maniokin2
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 302
Miejscowość: tomaszów mazowiecki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe systemy miejskie we Włoszech wdrożone przez Kapsch
    Firma Kapsch TrafficCom, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu telematyki transportu, wygrała kolejne trzy przetargi na przygotowanie oraz wdrożenie inteligentnych systemów zarządzania ruchem miejskim ...
    Następca Lexusa LFA całkiem możliwy
    Lexus LFA, supersamochód wyprodukowany jedynie w 500 egzemplarzach, na zawsze odmienił wizerunek japońskiej marki premium, przybliżając ją miłośnikom ostrej jazdy, a jego zdeklarowanym fanem jest nawet znany z cynicznego ...

02 Maj 2007, 07:02

Madaw napisał(a):tak, samochody z tylnym napędem są nadsterowne, natomiast z pzrednim podsterowne. Alternatywą jest napęd na 4 koła.


zgadza się ale ale to nie jest odczuwalne przy normalnej jeździe. Jeżeli ktos lubi bardzo szybko jeździdź to odczuje to.
Uważam że przy zakupie nie musisz się kieriwać tym którymi kółkami autko przebirera jeśli myślisz o bezpieczeństwie

Samochody z tylnym napędem z reguły lepiej wypadają w zderzeniacg czołowych
ZZZ-zakuć ,zaturbić, zapi***alać
misiekemeryt160
Początkujący
 
Posty: 162
Miejscowość: DZIAŁDOWO

02 Maj 2007, 11:33

Ale i tak przednim napędem pojedzie naprawde każdy, a nie raz okazuje się, że jazda z tylnim wymaga jakiegokolwiek doświadczenia, chociażby zimą. Przedni jest napewno łatwiejszy do opanowania, ale na ostrym zakręcie i złej przyczepności to gorsza jest chyba i tak podsterowność, która najczęściej objawia się właśnie w przednionapędowych.
Ale podsumowując: i przedni (jako najczęściej podsterowny) i tylni (jako nadsterowny) w razie jakiegokolwiek poślizgu na zakręcie są bardzo trudne do opanowania więc tutaj na pierwszym miejscu jest czterołap, najlepiej z aktywnymi dyferencjałami :)
Pozdrawiam.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

02 Maj 2007, 20:37

dzieki wszystkim za odpowiedzi wyglada na to ze to wsio ryba .pozdrawiam[/b][/url]
maniek73
Nowicjusz
 
Posty: 9

06 Maj 2007, 18:50

siema !! może w lato to wszystko jedno ale w zimie z tylnym napędem o wiele łatwiej wpaść w poślizg, więc z napędem na tył trzeba umieć jeździć, oczywiście to po prostu kwestia przyzwyczajenia. pozdro
Martius
 

09 Maj 2007, 21:10

Słyszałem że do Driftu zabiera się tylko auta z tylnim napędem, lub z napędem na 4 koła. Nie wiem sam dokładnie.
HONDA CRX ED9
Stralis
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Miejscowość: Żywiec

10 Maj 2007, 00:29

Jak jedziesz bardzo szybko po naszych drogach i wpadniesz w poslizg czy z fwd czy z rwdi tak nie masz szans.
Trzeba sie liczyc z dodawaniem gazu na zakretach.
Ja mam RWD i nigdy nie zamienie na FWD.
Juz nie moge sie zimy doczekać.

Z napedem na przod juz nic nie zrobisz a z napedem na tył jak jesteś swietnym kierowcą moze uda sie coś zapanować nad poslizgiem.
Jadise
Nowicjusz
 
Posty: 13

10 Maj 2007, 17:44

Stralis napisał(a):Słyszałem że do Driftu zabiera się tylko auta z tylnim napędem, lub z napędem na 4 koła.

To dobrze słyszałeś :lol:
A tak na poważnie to przecież jasne jest i logiczne że autem z przednim napędem nie da się tak długo i efektownie lecieć bokiem jak z RWD no chyba, że nie wiedziałeś bo dopiero poznajesz temat ostrej jazdy :wink:
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

11 Maj 2007, 08:42

Widać ze CRX daje po jajach siwe znaki :wink:
Jadise
Nowicjusz
 
Posty: 13

11 Maj 2007, 12:28

Tak poznaję dopiero , znaczy się siedzę bardziej w temacie ciężarówki bo to jest moja pasja, a osobówki teraz jakoś mnie zaczynają kręcić ;) dla kierowców ciężarówek ostra jazda to pod 100km/h z 24 tonami na d... wszystko oczywiście w drodze rozsądku jak jest puściutko to się idzie a jak jest nawet mały ruch to już trzeba uważać na innych "mniejszych użytkowników drogi". No ale teraz są już nasze kochane systemy elektroniczne które ograniczają nas do 90km/h kiedyś przed legalizacją tachografu szło się po 96 góra 98km/h.
HONDA CRX ED9
Stralis
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3
Miejscowość: Żywiec