Naprawa silnika - wycena mechanika - wasze zdanie ?

27 Cze 2016, 14:25

Cześć,
nie wiem czy trafiłem do dobrego działu, jeżeli nie proszę o przeniesienie albo wiadomość to sam przeniosę.

Mam pytanie odnośnie naprawy silnika.
Wcześniejszy mechanik spie...ył ustawienie rozrządu. Auto gasnęło. Kolejny mechanik do którego oddałem samochód miał go przez ok. 1,5 tygodnia i ostatecznie zdiagnozował usterkę, tj. ustawił rozrząd. (był podobno przesunięty o ząb czy dwa w którąś stronę). Zadzwonił, że auto działa teraz.
Policzył sobie za naprawę 400 zł. Jako, że jestem laikiem samochodowym chciałem was zapytać czy to nie jest trochę za dużo ?
Poprzedni mechanik za wymianę całego rozrządu wziął mniej pieniędzy :(

Nie chcę być niewdzięczny, bo wiem, że szukał długo co jest powodem więc pewnie stąd ta cena. Ale nie chciałbym dopłacać za diagnozę skoro inny mechanik mógłby znaleźć to po kilku godzinach i policzyc dużo mniej.

Jaka jest wasza opinia na ten temat ?

Samochód to Ford Fiesta MK6, 1,4, benz,. 2005.
pawel30w
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: k. Rzeszowa

27 Cze 2016, 21:42

Nie czepiaj się drugiego. Weż papier od niego za usługę i z nim jedż do pierwszego po rekompensatę . A tak na marginesie to trzeba było męczyć tego pierwszego.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4751
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

28 Cze 2016, 08:08

Niestety nie mam możliwości iść do pierwszego po rekompensatę :( Czyli uważasz, że za ustawienie rozrządu 400 zł jest w porządku ?
pawel30w
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: k. Rzeszowa

28 Cze 2016, 16:58

pawel30w napisał(a):Czyli uważasz, że za ustawienie rozrządu 400 zł jest w porządku ?
A skąd mam wiedzieć czy to taksa za samo ustawienie rozrządu czy za kompletną diagnostykę silnika plus usunięcie usterki ? Jak wstawiałeś mu auto to wymalowałeś na szybie - Tutaj jest przestawiony rozrząd !!!!!!