Nowy, leasing, rodzinny do 70 tysięcy

06 Sty 2015, 11:21

Witam,

jestem w trakcie wyboru samochodu dla powiększającej się rodziny. Aktualnie jeżdżę Citroenem C4 (3 drzwiowy) 1.6 z gazem.

Czego oczekuję i jakie mam wymagania:

- Stosunkowo duży bagażnik pod kątem późniejszego przewożenia żony i małego dziecka.
- Ekonomiczność
- Bezawaryjność
- Dobrą jakość wykonania

Wyposażenie jakie mnie interesuje:
- Koniecznie silnik benzynowy (tak być musi i tyle)
- Klimatyzacja przynajmniej manualna
- Czujniki parkowania przynajmniej z tyłu
- Dobrze widziany podłokietnik regulowany

Ile i jak jeżdże:

- Jestem spokojnym kierowcą, nigdy się zbytnio nie śpieszę ale czasem coś wyprzedzę.
- Przebieg to ok. 20-25 tyś rocznie.
- Poniedziałek - Piątek - dojazd do pracy ok. 10KM w jedną stronę, raczej cykl miejski.
- Na weekend przyjazd do domu (100KM w jedną stronę) - trasa.

Autem chce jeździć 5 lat. Zrobić 100-130tyś kilometrów.

Kwota jaką dysponuję to max 70tys złotych. Samochód będzie brany w leasing.

Co już oglądałem, nad czym się zastanawiam:

- Volkswagen Jetta 1.2 TSI 105KM 6biegowa, wersja po faceliftingu, Comfortline + pakiet bussines. Cena ok. 67 tys. z wydłużona gwarancją (3lata, przeglądy w cenie).

- Toyota Auris Sports Touring 1.33 VVT 100KM 6biegowa, wersja Premium za trochę ponad 67tyś.

Oglądałem ale nie przypadły do gustu:

- Skoda Octavia 1.2 TSI Ambition + Amazing - (mi by pasowała ale żona jest uczulona na Skodę i tylko dlatego że to Skoda - odpada. Definitywnie. Tak, wiem, głupota - ale nie walcz z babą bo nie wygrasz). Stoi za 65tys z 4 letnią gwarancją i pakietem serwisowym w cenie.

- Kia Ceed 1.4 DOHC z gazem, wersja M za 62 tyś. (niestety czujniki parkowania to prowizorka z Tesco i plastiki w aucie są tandetne).

Bardzo proszę o jakieś sugestie, mnie już głowa boli, żona już o autach sluchać nie chce a trzeba w końcu jakąś decyzję podjąć ;)

Dziękuję i pozdrawiam.
veronek
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Citroen C4

06 Sty 2015, 12:29