Odpowiedzialność warsztatu

Wczoraj, 12:59

Witam pół roku temu w warsztacie wymieniałem sprzęgło po tym czasie padł docisk jak to rozwiązać czy koszty ponownej naprawy ponosi warsztat?
Kumas0000
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • Wczoraj, 13:23

    Kumas0000 napisał(a):czy koszty ponownej naprawy ponosi warsztat?
    a z jakiej racji?
    Droga jest jedna, demontaż uszkodzonej części i wysłanie na reklamacje.

    Dlaczego warsztat ma ponosić odpowiedzialność za jakość części które dziś są oferowane? Nawet używanie "sprawdzonej marki" też nie da Ci gwarancji jakości bo często są to tylko pudełka a w nich różnie.
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16768
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    Wczoraj, 13:29

    No tak tylko reklamacją i ewentualnym zwrotem kosztów za część i robociznę powinien zająć się warsztat jeśli to oni zamawiali część tak myślę
    Kumas0000
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    Wczoraj, 13:30

    Chodzi mi też o to czy ponownie zapłacić za część i robociznę i ewentualnie po reklamacji ubiegać się o zwrot jeśli producent stwierdzi że to była wada cześć bądź źle zamontowana
    Kumas0000
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    Wczoraj, 14:56

    Czy sprzęgło było Twoje czy kupował je warsztat ?

    Jak Twoje to nie ma o czym pisać.

    Jak warsztat kupił część to powinieneś zapłacić za ponowny demontaż i montaż sprzęgła a warsztat wysyła do weryfikacji gwarantowi. Jeżeli gwarant uzna gwarancję to warsztat powinien dołączyć gwarantowi kopię faktury z kosztem instalacji sprzęgła i zwrócić Ci kasę.

    Zwyczajowo robi się tak że nikt nie wysyła tych papierków do gwaranta tylko jak gwarant potwierdzi że uznaje gwarancję to warsztat klientowi w ramach współpracy za free montuje nową część albo po super preferencyjnej cenie często symbolicznej.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 11172
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Wczoraj, 20:35

    Kumas0000 napisał(a): padł docisk
    A to już zdiagnozowane , rozebrane i potwierdzone ? Jak tak to co się z nim stało ? Docisk zwykły czy samonastawny ? Co warsztat mówi ?
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4996
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Nitro, chłodnice i komputer - samochód do driftu
      Wybór odpowiedniego motoru to nie wszystko. By uzyskać mocny i odporny silnik, potrzebny jest też odpowiedni osprzęt. Driftingowe auto Pawła Treli w zależności od włączonej mapy doładowania wytwarza 640 lub nawet 860 ...

    Wczoraj, 20:39

    Sprzęgło było kupione przez warsztat z robocizna zapłaciłem 1000 po ok pół roku zaczęło coś zgrzytać,strzelać podczas wciskania pedału do końca,diagnoza przez ten sam warsztat docisk.Ostatecznie dogadałem się na ponowna naprawę za 500 zl
    Kumas0000
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    Wczoraj, 20:49

    A co to za fura ? Patrząc po cenie za kompletną usługę to wychodzi na niezbyt ambitne auto lub sprzęgło lichej firmy ( masz wiedzę jakiej ? ) lub nie wszystko zostało wymienione np łożysko wyciskowe .
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4996
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna