Prosze się zapoznać z regulaminem , a w szczególności z pkt. 4
Co do problemu - zmierz gęstość elektrolitu przed ładowaniem akumulatora w każdej komorze i zapisz sobie. Następnie naładuj go - najlepiej prostownikiem, który wskazuje, że proces ładowania już się zakonczył. Jak skończysz ładowanie, to sprawdz ponownie gęstośc elektrolitu w każdym ogniwie - jeżeli jest całkowicie naładowany, to musi on wskazywać 1,28g/ccm. Ważne jest to, aby mierzyć ten akumulator minimum pół godziny po skończonym ładowaniu. No i napisz jakie są wyniki. Dodatkowo zmierz napięcie akumulatora - też pół godziny po skończonym ładowaniu i napisz. Następnie włóż aku do samochodu i zmierz jaki jest pobierany prąd z niego podczas postoju przy wyłączonych wszystkich odbiornikach. No i oczywiście napisz. Następnie spróbuj uruchomić samochód. Jeżeli ci się uda - zmierz napięcie łądowania bez włączonych świateł, a następnie włącz je i zmierz napięcie ponownie. No i napisz jakie są wyniki.
Jeżeli nie uda ci się uruchomić, to napisz jak zachowują się
kontrolki po przekręceniu stacyjki oraz co się dzieje po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu - co się dzieje z kontrolkami i czy coś słychać czy jest zupełna cisza.
Zrób wszystko w tej kolejności jak napisałem - to ważne.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...