Opel Combo1.3 diesel

05 Sty 2012, 13:18

proszę o podpowiedż auto w/w czasami nie chce
odpalić. Tak jak by paliwa nie było. Po 20 - 30 próbach odpala i jest wszystko ok .
I tak już 4 -razy co to może być
Arytop47
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 27 03 1982
Auto: Opel Combo, 1.3 Diesel

06 Sty 2012, 12:57

Wygląda na zapowietrzony układ paliwowy(nieszczelne przewody),lub zawór w pompie puszcza paliwo z powrotem do zbiornika,albo świece żarowe uszkodzone.Jedno pewne,jeśli to nie świece,nie pojawia się szybko ciśnienia paliwa ,to jest układ common -rail,więc jeszcze przyglądnąłbym się samej pompie i listwie wysokiego ciśnienia.To bardzo udany silnik,zacząłbym od świec i szczelności przewodów paliwowych.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

06 Sty 2012, 13:10

na początku dzięki za odpowiedż,
przewody sprawdzałem i są ok.
Zawór zwrotny na pompie, no może, ale jeśli odpali to jest ok.
A, może to jakość paliwa?
Arytop47
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 27 03 1982
Auto: Opel Combo, 1.3 Diesel

06 Sty 2012, 19:05

Zobacz na świece.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Sty 2012, 17:53

dzięki sprawdzę.życzę powodzenia
Arytop47
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 27 03 1982
Auto: Opel Combo, 1.3 Diesel
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
    Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...