nie tak do końca macie racje, orginalne sprężyny w parchu, jeśli nie klapły, to pracują w większym zakresie niż +2` OME czy TM, i komfort jest znacznie lepszy,
@fla_disco określ jakie opony chcesz wsadzić do auta, bo od tego zależy jaki lift i czy w ogóle go potrzebujesz,
tonie prawda że w króciaku do +2 cali nietrzeba nic przerabiać, trzeba i to nie mało, jeśli auto ma jeździć jak trzeba to jest dużo do zrobienia,
-mimośrody w przedni wahacz
-rozjadą się mosty (przedni panhard wydłużyć tylni obniżyć) niemożliwość ustawienia geometrii
-przydało by się przedłużyć drążek kierowniczy (zostawić jak nie przedłużamy panharda, liczyć się z tym, że auto skręcabardziej w jedną stroną niż w drugą)
-wywalić tylni stabilizator (można przedłużyć łączniki stabilizatora lub lub zrobić rozpinany)
-sprawdzić czy przy max opadzie mostu, przewody hamulcowe giętkie nie są napięte i nie grożą urwaniem (w 70% przypadków są)
-sprawdzić odboje i w razie konieczności przedłużyć
lift 2 cale wcale taki fajny nie jest, wbrew pozorom nie daje większego zakresu pracy, zwykle mocno utwardza auto
jeśli auto używane na co dzień a dużo jeździsz po asfalcie to poszedłbym iną drogą
- +3cm lift budy
- +3cm podkładki pod sprężyny
- zmiana amortyzatorów na mocne (przykładowo +2cale Dobinsons żółte, są delikatnie dłuższe niż org, ale nie pozwalają na wypadania sprężyn przy max wykrzyżach)
masz lift prawie 3cale bez ruszania w zasadzie geometrii auta
![Wink :wink:]()
zakres pracy zawiasu jak przy +2 calach a komfort bliski oryginałowi