Pierwszy samochód dla kobiety do 8 tysiecy

19 Sty 2016, 19:47

Witam serdecznie,
poszukuję samochodu do 8 tysięcy do jeżdżenia po mieście, który będzie nie drogi w eksploatacji.

Nie zależy mi na wyglądzie i wszelkich bajerach tylko na tym aby auto mało paliło i było nie drogie w ewentualnych naprawach.

Jestem z okolic Warszawy.

Niestety totalnie nie znam się na samochodach dlatego każda odpowiedź będzie dla mnie cenna :)

zwracałam uwagę na samochody takie jak;
golf,citroen c3, ford fiesta,audi a3
daryyyja
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Nie mam

19 Sty 2016, 20:52

Zerknij:
[link do oferty na Olx wygasł] - było coś z przodem i cena trochę za wyżona..
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł] - co prawda zalatuje młodzikiem ale obejrzałbym w pierwszej kolejności.
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Sty 2016, 21:17

o dziękuję bardzo za odpowiedź już myślałam,że nikt nic nie napisze :)
toyota yaris najbardziej mnie przekonuje , rozglądałam się za nimi

a co sądzisz o tym:
[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]
daryyyja
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Nie mam

19 Sty 2016, 21:29

Pierwszy to jakiś ulep,ktoś chyba na szybko domalowywał (resztki lakieru na progach),z przodem coś było bo fabrycznie nie wychodziły z takim zderzakiem a nie sądze żeby była to inwencja twórcza właściciela skoro tylny zderzak jest normalny do tego cena jak na sprowadzone i prawie opłacone auto jest okazyjna trochę..