Pisk przy filtrze paliwa

09 Paź 2016, 18:57

Witam. W czasie jazdy Kią Carnival zapaliła się czerwona kontrolka mówiąca o wodzie w filtrze paliwa. Dopiero po przejechaniu 5km mogłem się zatrzymać. Z racji, że nie znam się na naprawach i nie mając za dużo czasu wyjąłem jeden z wężyków z pompy paliwa. Wylało się z niego trochę oleju z wodą. Po ponownym odpaleniu auta kontrolka na chwilę zgasła ale po chwili zapaliła się znowu i w czasie jazdy słychać było dziwny dźwięk pochodzący z okolic filtra paliwa. Zatrzymałem się i odkręcając nakrętkę na spodzie filtra zlałem dosyć dużo płynu. Przy tym wszystkim odłączyłem wszystkie 3 przewody idące do pokrywki filtra. Tym razem w czasie jazdy kontrolka nie zapaliła się ale za to słychać głośny pisk/jęk z okolic filtra. Przy filtrze znajduję się ręczna pompka. Powinienem po spuszczeniu płynu z filtra napompować go nią? Możliwe, że to przewody nie są szczelnie dopięte chociaż starałem się to zrobić dokładnie. Czy zna ktoś rozwiązanie problemu?
Piotr3
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Kia Carnival

09 Paź 2016, 19:00

PS. Sorry za błąd w nazwie tematu powinno być "Pisk przy filtrze paliwa"
Piotr3
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Kia Carnival

10 Paź 2016, 22:59

Piotr3 napisał(a):w czasie jazdy słychać było dziwny dźwięk pochodzący z okolic filtra paliwa
Może być coś z ciśnieniem. Może przy filtr jest z regulatorem ciśnienia.

Jesteś pewien że to piszczenie dochodzi z filtra paliwa a nie z pompy?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

11 Paź 2016, 09:51

Na 99% pochodzi to z filtra. Brzmi jakby coś było rozszczelnione, a na dodatek stało się to dopiero po kombinowaniu ze zlaniem go. Zaleca się napompować później filtr pompką która się przy nim znajduje? Może za mało jest tam oleju.
Piotr3
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Kia Carnival

11 Paź 2016, 11:22