Płyn w oleju

04 Mar 2009, 20:39

miałem płyn w oleju wymieniłem uszczelke pod głowicą i dalej płyn idzie do oleju. niewiem w czym problem. moze ktos podpowie .
SEBA
bobi71
Nowicjusz
 
Posty: 7
  • 04 Mar 2009, 20:44

    a czy stara uszczelka była wypalona lub w jakiś sposób zniekształcona? Może masz głowice krzywą (do planowania) i nową uszczelke też rozwaliło.
    BANAN23
    Początkujący
     
    Posty: 243
    Miejscowość: Jabłonna Lacka

    04 Mar 2009, 20:44

    A wymieniłeś olej wraz z filtrem? -jesli tak to moze uszczelka była wadliwa i znowu puściła i problem powrócił.
    piotrpz87
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1427
    Miejscowość: Szczecin
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mazda 6
    Silnik: 2,3
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    04 Mar 2009, 20:59

    uszczelka była czysta i prosta nie była zniekształcona . wyciek zauwazyłem w pore nie jezdziłem duzo moze z 10 km i zaraz go ustawiłem na klocki . silnik wypłukałem olejem . nalałem płynu i na drugi dzien to samo
    SEBA
    bobi71
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    04 Mar 2009, 21:17

    a co to za auto moze jest jakies inne polaczenie tych cieczy jakis wymiennik ciepla
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    04 Mar 2009, 21:31

    clio 1
    SEBA
    bobi71
    Nowicjusz
     
    Posty: 7
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      AFT - Alternative Fuels Technology
      Rynek branży paliwowej nieustannie poszukuje technologicznych rozwiązań, które pozwolą zasilić auto w sposób jeszcze bardziej nowoczesny oraz dostosowany do norm ekopolityki. Nowe targi paliw alternatywnych ...
      Rolling Barrier System - obrotowe beczki na drodze
      "Rolling Barrier System" to w skrócie obrotowe beczki na drodze system ten opracowała koreańska firma ETI. Jest to bariera drogowa złożona z obrotowych beczek, które mają bardzo duże możliwości pochłaniania ...

    04 Mar 2009, 23:38

    moze masz pęknięta głowicę!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8631
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    05 Mar 2009, 00:58

    zawieź głowice do jakiegoś dobrego tokarza-mechanika celem sprawdzenia czy nie jest pęknięta albo w jakiś sposób krzywa, przegrzana itd
    BANAN23
    Początkujący
     
    Posty: 243
    Miejscowość: Jabłonna Lacka

    05 Mar 2009, 01:06

    Ja kiedyś zmieniając olej miałem podobne zdarzenie. Powinno być około 3.5l oleju a ja spuściłem ponad 5litrów :( . No i 2 dni wcześniej ubyło mi sporo płynu chłodniczego. Myślałem że uszczelka pod głowicą, makabra.
    zmieniłem olej, zakleiłem przewód w chłodnicy specjalną taśmą(tu był ten wyciek płynu). Zrobiłem już z 8tys km i żadnych wycieków ani wzrostu poziomu oleju w silniku.
    Ale z kąd były te dodatkowe 2litry oleju wcześniej nie mam pojęcia do tej pory :((((((
    BANAN23
    Początkujący
     
    Posty: 243
    Miejscowość: Jabłonna Lacka

    05 Mar 2009, 12:27

    To nie był płyn chłodniczy w oleju ,wiesz jaki byłby olej zmieszany z dwoma litrami płynu?Jak mleko,do tego spieniony.Ty musiałes mieć benzynę a skąd się ona czasami bierze?Gdy którys gar nie dziala poprawnie np.przez żle funkconujący zawór,np. w takich silnikach 6 cylindrowych szybko tego nie wyczujesz że na którymś garze nie ma całkowitego spalania benzyny,oleju wtedy przybywa.
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8631
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    05 Mar 2009, 15:34

    potwierdzam słowa PhantomASA1. Trudno jest pomieszać olej z płynem chłodniczym i tego nie zauważyć, jeśli płyn, to powstaje mleko. więc trzeba sobie odpowiedzieć czy tobie kolego bobi71 przybywa oleju czy mieszaniny oleju z płynem. Wydaje mi się też że powinieneś zauważyć też oka oleju w zbiorniku wyrównawczym gdyby to była uszczelka. Jeśli to faktycznie płyn to może faktycznie płyn dostaje się jakąś inną drogą.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Miejscowość: Śląsk

    05 Mar 2009, 18:05

    napewno jest to płyn .ubywa go w zbiorniku wyrównawczym.
    SEBA
    bobi71
    Nowicjusz
     
    Posty: 7

    05 Mar 2009, 18:10

    Czyli po prostu osiada w misce na dnie,mam nadzieję,że nie jeżdzisz,trzeba od nowa przyglądnąc się głowicy,innej rady nie ma!
    PhantomASA1
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8631
    Zdjęcia: 3
    Miejscowość: Z prawdy :)

    05 Mar 2009, 18:13

    Jeżeli płyn chłodniczy przedostawałby się do oleju,to olej miałby kolor kawy z mlekiem.Im więcej płynu chłodniczego w oleju tym bardziej biały kolor oleju.A jeżeli kolor oleju jest normalny,to do niego z całą pewnościąnie przedostaje się płyn chłodniczy.Może to być paliwo jak pisze kolega wyżej.A jeżeli ubywa ci płynu ze zbiorniczka,to płyn ten może przedostawać się do komór spalania,albo poprostu masz gdzieś jakąś nieszczelność.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    05 Mar 2009, 18:21

    no jak tylko zauwarzyłem to postawiłem go na klocki .a olej zrobił sie kawa z mlekiem
    SEBA
    bobi71
    Nowicjusz
     
    Posty: 7