Pomoc w audio

Pomoc w audio

07 Mar 2012, 00:08

Witam, mam wielki problem co do wyboru radia. Znajomi mi podpowiadali o firmie sony ale podobno slabe bassy maja jak czytalem oraz ogolnie wypadaja slabo co do innych marek w tej samej cenie. Dodatkowo czy jak zakupie radio bede mial problemy z glosnikami ( chodzi tu o trzeszczenie ) mam samochod mitshubishi space star (12lat) no i glosniki sa oryginalne T_T. Prosze o pomoc jako ze nie jestem w tych sprawach w ogole ogarniety geeeez...

Zestaw jaki upatrzylem sobie przechodzac dzis po internecie:

radio: [link wygasł]
glosniki na zas: [link wygasł]
glosniki na zas: [link wygasł]

Czy gdybym taki zestaw kupil musial bym cos jeszcze dokupywac ? W sesie wzmacniacz czy cos? Jako ze to jest samochod typowo rodzinny nie pasuje ladowanie jeszcze bagaznika drobiazgami. Prosze o pomoc lub propozycje czegos innego.
xan112
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Mar 2012, 23:59
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Pomoc w audio

07 Mar 2012, 14:18

Witaj, wiadome jesli bys podlaczyl wzmacniacz pelna moc wyciagasz z glosnikow, ale radio smialo sobie da rade, bedzie wystarczajaco moim zdaniem. Nie kupuj nic wiecej
predatoor
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 27 Lut 2012, 19:44
Miejscowość: Jeżowe
Prawo jazdy od: 10 05 2011
Auto: Vw polo 6n 1.4 60km

Re: Pomoc w audio

07 Mar 2012, 16:37

Witaj, dziekuje za odpowiedz. Jesli mowisz o mocy to po prostu radio da rade ale jak bedzie za glosno to bedzie trzeszczyc tak? Rozmawialem dzis ze znajomym co podlaczal sobie ostatnio audio i mowil ze ciezko bedzie mi utrzymac to wszystko ( mowil ze jak juz to ponizej 100-80w glosniki powinienem szukac jak bym mial zamiar zmieniac). Chyba ze zmienic na slabsze glosniki? ale jak patrzylem na allegro to te sa bardzo tanie i takiej mocy wyszly wiec w sumie by pasowaly bo tak naprawde cisne po cenach strasznie :P....

Jeszcze pytanie co do radia, w tych cenach sonego nie oplaca brac? (podobno maja slabe bassy) a kenwooda za to lepsze bassy jak chodzi o cenowe 300zl.

Pzdr. =]
xan112
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Mar 2012, 23:59
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Pomoc w audio

07 Mar 2012, 16:51

Tak, glosniki beda trzeszczec troszke na FULL, ale przeciez na FULL sluchac nie musisz prawda??
Kolega mowil Ci dobrze 50 w radio pociagnie glosniki o mocy okolo 80-100 w.

Jezeli moglbym Ci polecic radio, ktorego sam uzywam i sprawdza sie bardzo dobrze to http://130.com.ua/en/product/cd-usb-rec ... eh-2100ub/

Ma bardzo szybki odczyt danych, nie wiesza sie, nie grzeje. Sam go uzywam juz ponad rok i jeszcze mnie nie zawiodlo. Nowe kupic powinienes juz do 300 zł na allegro
predatoor
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 27 Lut 2012, 19:44
Miejscowość: Jeżowe
Prawo jazdy od: 10 05 2011
Auto: Vw polo 6n 1.4 60km

Re: Pomoc w audio

07 Mar 2012, 17:14

No na full raczej nie zamierzam sluchac dlatego ze te co mam ( oryginalne ....) troche trzeszcza i jestem przyzwyczajony do slabszego sluchania w samochodzie;p. Czyli jakbym zakupil po prostu radio + te glosniki co pokazalem w 1 poscie to na 50% dzwieku by chodzilo wszystko dobrze bez potrzeby wzmacniacza?
xan112
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 Mar 2012, 23:59
Prawo jazdy od: 01 01 2001

Re: Pomoc w audio

07 Mar 2012, 18:05

Wtedy na jakies 75-80 % mocy smialo bedzie smigac. Tez kiedy mialem tak zrobione, znaczy sie podobny zestaw i gdy w moim Piooner deh-2100ub mialem podgloszone na 55 (62 max) to gralo czysciutko, kwestia jeszce dobrego ustawienia EQUALIZERA i bedziesz zadowolony ze swojego sprzetu. Moglbys tez pomyslec nad wygluszeniem drzwi !!! Polecam, pomaga!!!
predatoor
Nowicjusz
 
Posty: 25
Rejestracja: 27 Lut 2012, 19:44
Miejscowość: Jeżowe
Prawo jazdy od: 10 05 2011
Auto: Vw polo 6n 1.4 60km
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel Insignia z instalacją gazową LPG Opel Insignia z instalacją gazową LPG
    Opel Insignia z silnikiem 1.4 Turbo LPG ecoFLEX przystosowanym do eksploatacji na skroplonym propanie-butanie (LPG). Fabryczną instalację gazową można zamówić do każdej wersji nadwoziowej flagowego Opla, czyli sedana, ...
    Motor Show Poznań 2016 Motor Show Poznań 2016
    Najważniejsza impreza motoryzacyjna tego roku "Motor Show 2016" już wystartowała. Targi motoryzacyjne w Poznaniu potrwają do niedzieli 3 kwietnia. Tegoroczna edycja jest niezwykle ciekawa. Nie tylko za sprawą liderów ...

  •  
    • Rage-Race 2009
      Toyota Celica na torze Kielce
      Mercedes Benz 280SEL, Classic auto
      Mercedes-Benz SLS AMG, kierownica, deska rozdzielcza