Problem lpg golf II 1.8 Rp

31 Paź 2010, 17:54

witam , mam problem mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok ale po rozgrzaniu sie silnika po wrzuceniu na luz lub po przygazowaniu faluja obroty jakby mial zaraz silnik zgasnąc ale po chwili jest obroty sie wyrównuja i tak jest za kazdym razem na benzynie jest ok instalacja ma 5 lat przejechane 70tyś instalacja tomasetto reduktor tomasetto asterik at07 z filtrem 100hp , proszę o pomoc co to moze być
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

31 Paź 2010, 22:58

zacznij od filtra gazu, może być zapchany, albo wymiana, albo jego czyszczenie. jaki masz przebieg na świecach ?
pozdr az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

01 Lis 2010, 16:05

Swiece maja 3000 km przebiegu, czyli bd filtrerek gazu do wymiany?
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

01 Lis 2010, 16:45

filterek możesz spróbowac "wytrzepać", najpierw musisz go rozgrzać (możesz go położyć na kilka minut nawet na ciepłej chłodnicy ew. palnik kuchenki elektycznej ale niezbyt gorący) i następnie lekkimi uderzeniami o coś tardego wytrzepujesz coś w postaci popiołu i tak kilka razy do jego zaniku. po ilości sam stwierdzisz czy filterek był zatkany. oczywiście najprościej założyć nowy.
pozowdzenia
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

01 Lis 2010, 16:59

a to tylko ten filterek moze byc winą tego ?
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

01 Lis 2010, 19:32

nie tylko. sprawdź czy rozgrzewa się reduktor.
pozdr.
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

02 Lis 2010, 06:33

rozgrzewa sie ,napewno,to co mi jeszcze radzicie?
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

02 Lis 2010, 17:44

jeśli przez ostatnie 5 lat (70 tys.) nie odwiedzałeś serwisu LPG, to chyba będziesz musiał to zrobić. na uszczelkach mogą być nieszczelności w reduktorze.
pozdr.
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

02 Lis 2010, 18:44

byłem w styczniu to regulacja 500zł kosztowała sonda lambda bingo s4 założone nowe przewody elekrt gazu
Ostatnio edytowany przez Stalinm759, 03 Lis 2010, 07:33, edytowano w sumie 1 raz
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

02 Lis 2010, 19:54

... aż się boję Ci zaproponować ponowną wizytę u gazownika. trudno mi gdybać. poczekaj może jeszcze tu trafisz kogoś z podobnym układem
pozdr.
az td4
friluś1
Zaawansowany
 
Posty: 569
Miejscowość: wrocław
Auto: LR Freelander
Silnik: td4 112kM
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

02 Lis 2010, 19:55

to ja niewiem ....
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

02 Lis 2010, 20:23

Kolego zwróc się bezpośrednio do forumowicza który pisze pod pseudo Migaz..Czytałem troche jego postów i widzę ze jest kumaty w temacie bo prawdopodobnie prowadzi zakład...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6171
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

02 Lis 2010, 21:48

kumaty? - dięki :wink:
Przyczyn może być dużo, ale obawiam się, że sam nie rozwiążesz problemu i jednak będziesz musiał pojechać do gazownika. U niego zdiagnozowanie zajmie 10 minut bo przejedzie się samochodem z komputerem i będzie widział co zachodzi. Filterek sobie daruj bo to na 100% nie to. Który ty masz silnik? Wielopuktowy wtrysk czy monowtrysk?
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

03 Lis 2010, 06:40

jednopunktowy ;] a ile mozna przejechac na takim reduktorze Tomasetto Asterik at07 100hp ?...bo ja juz mam 70 tyś to juz chyba kres jego ...
Stalinm759
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Dobra

03 Lis 2010, 18:48

oczywiście, że może być i kres reduktora, ale na początek zrób tak:
rozgrzej silnik
zostaw na wolnych obrotach
otwóż maskę
chwyć za czapkę dolotu powietrza i pociągnij tak jak byś chciał przesunąć silnik do siebie i przytrzymaj kilka sekund
następnie popchnij jakbyś chciał wepchnąć silnik do samochodu i także chwilę potrzymaj
potem to samo na boki
musisz zwrócić uwagę czy silnik nie zmienia swojej pracy
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994