Problem z odpalaniem SEAT IBIZA IV 2011r

17 Paź 2018, 14:28

Witam mój problem polega na tym że autko musi długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali a przecież temperatury nie są na "-" ale po kolei.
Auto specyfikacja:
Seat Ibiza IV
2011r
1.2 TDI
Czynności które już zostały wkonane:
Sprawdzone świece żarowe- wszystkie sprawne
Wymieniony przekaźnik świec żarowych
wymieniony czujnik temperatury (jeden, bo nie wiem czy jest gdzieś drugi)
sprawdzone przewody które idą do świec i one wgl nie dają prądu na świece
sprawdzone bezpieczniki (wszystkie)
brak jakichkolwiek błędów po podpięciu pod VAGa a nadal coś jest nie tak
jedyny objaw jaki udało mi się ustalić to świece grzeją po odpięciu czujnika temperatury.
I teraz koło się zapętla bo niby jakim cudem jak został wymieniony na nowy?
Może ktoś z was miał podobny problem proszę piszcie każda wskazówka jest na wagę złota.
A i zapomniałbym dodać silnik po odpaleniu pracuje równo nie ma żadnych wad.
I na koniec dodam że gdy silnik jest ciepły to auto pali na strzała tylko na zimnym silniku ma taki problem.
Z góry dziękuję za pomoc.
P.s jeżeli napisałem w złym dziale proszę administratora o przeniesienie go do odpowiedniego
Kamas33745
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 17 Paź 2018, 14:58

    Może układ paliwowy się zapowietrza?
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8843
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    17 Paź 2018, 16:13

    Też zaczynam o tym właśnie myśleć ale filtry jakiś czas temu były zmieniane :/
    Kamas33745
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    17 Paź 2018, 19:27

    A zaworki i wężyki dobre? Może któryś padł i cofa paliwo albo gdzieś wycieka.
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 8843
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007

    17 Paź 2018, 19:32

    Wycieków żadnych nie ma jest sucho wszędzie z tym cofaniem paliwa jak i zapowietrzeniem układy paliwowego będzie sprawdzone na dniach także dam znać co i jak.
    Kamas33745
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    17 Paź 2018, 20:03

    Czy jest różnica jak przed odpaleniem na zimnym silniku przekręcisz kluczyk do zapłonu np. dwa, trzy razy i dopiero wtedy odpalisz?
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Moc zamknięta w żelu
      Pierwsze powstały jeszcze w połowie ubiegłego wieku. Obecnie znajdują coraz szersze zastosowanie także jako akumulatory samochodowe. Choć po dziś dzień niektórzy nie potrafią sobie wyobrazić elektrolitu w innej postaci ...

    17 Paź 2018, 21:27

    Nie ma różnicy, kontrolka spirali pali się tylko sekundę i w sumie nie byłoby w tym nic dziwnego bo temperatura jest w granicach 15°C gdyż samochód jest garażowany a z tego co wyczytałem to komputer załącza świece przy +5°C i chyba najbardziej prawdopodobne będzie gdzieś zapowietrzony układ albo cofanie paliwa. Wszystko się okaże jak znajdę przyczynę opiszę ją tutaj żeby była dla potomnych. ;)
    Kamas33745
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    18 Paź 2018, 08:50

    Kamas33745 napisał(a):chyba najbardziej prawdopodobne będzie gdzieś zapowietrzony układ albo cofanie paliwa
    Jak paliwo się cofa to będziesz miał w tym momencie zapowietrzony układ tak więc masz dwa w jednym :) Sprawdź to w pierwszej kolejności.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!

    04 Paź 2021, 18:06

    Czy znalazłeś przyczynę? Mam ten sam problem
    Katsen
    Obserwowany
     
    Posty: 1