Problem ze sterownikiem benzyna- gaz(wtrysk)

17 Lut 2009, 14:30

Mam małe pytanko na temat sterownika benzyna-gaz(wtrysk) STAG2-W. Czy to jest dobry schemat podłączenia. Sterownik Autogaz- wtrysk Stag2-W. Biały- czujnik poziomu gazu. Niebieski- reduktor-elektrozawór gazu- symulator. Żółty- elektrozawór benzyny. Brązowy- cewka zapłonowa. Czerwony-bezpiecznik - stacyjka. Czarny-masa. Z góry dziękuje za pomoc. :)
krzys23
Nowicjusz
 
Posty: 26

04 Mar 2010, 21:04

Witm Krzys23 mam pytanie, identyczne auto jak Twoje i problem ten sam, próbuję naprawić sam auto, może dowiedziałeś czegoś na temat zawieszania się silniczka krokowego, u mnie działa w identyczny sposób, gdy go pogazuję, rozłącza się, gdy odłącze styki i podłącze je spowrotem jest ok, Do tego problem z paliwem podejrzewam że związany ze sterowaniem przepustnicy a co dalej idzie za tym silniczek krokowy. apropo wymieniłem na nowy, przewody ok i bez zmian. Proszę o odpowiedź, dziękuję.
tomek123
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Mazury
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprzedaż opon w 2020 roku (PZPO)
    Pierwsza połowa roku bardzo zła, kolejne kwartały coraz lepsze. Według danych Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego (PZPO) w czwartym kwartale 2020 roku widać częściowe odbicie sprzedaży opon na rynek – wzrosty ...
    Ford Focus - kompaktowy hatchback do miasta
    W przypadku tego modelu najniższym spalaniem charakteryzuje się silnik Diesla 1.5 TDCi ECOnetic o mocy 105 KM. Producent deklaruje, że średnie zapotrzebowanie na olej napędowy jednostki to 3,4 l/100 km (w mieście: 3,8 l/100, ...