Renault Megane 2 vs GOLF IV

Renault Megane 2 vs GOLF IV

06 Cze 2011, 23:12

Czy Renault Megane 2 z dieslem 105KM to dobry samochód? Pytam ponieważ dziwi mnie fakt, że za 20k można znaleźć model z 2006r kiedy taki golf iv tdi z dobrym wyposażeniem będzie zaledwie z 2002-3r. Rozważam też silnik benzynowy, ponieważ w 2012 ma być podwyżka ropy.
Jak wygląda porównanie tych dwóch aut pod względem ekonomi i awaryjności? Które auto z biegiem czasu straci najmniej na wartości?
Fusion
Początkujący

Miejscowość: Warszawa

Re: Renault Megane 2 vs GOLF IV

06 Cze 2011, 23:20

ja bym wziął golfika 1.9tdi 90km moc akurat i awaryjnosc niska.pomysł sam czy w takiej cenie jak napisałeś golf 2002r a megane 2006 czyli skoro golf tyle kosztuje i tylko taki rok za ta kasę można dostać nic nowszego w tych pieniądzach czyli wychodzi że golfik lepszy.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

Re: Renault Megane 2 vs GOLF IV

07 Cze 2011, 03:04

Czyli wychodzi, że Golf jest przepłacony.
W bezpośrednim jednak porównaniu wolałbym Megane, będzie młodsze więc powinno być mniej zmęczone, można liczyć na bogatsze wyposażenie i wyższy poziom bezpieczeństwa, diesel w Renault to także lepsza kultura pracy i rozwijanie mocy.
Ogólnie te auta dzieli generacja różnicy na korzyść Renault, jeśli już chcesz porównywalne modele to porównuj je z Golfem V.
Poza tym Golf lada chwila przekroczy 10 lat więc trudno będzie go odsprzedać za przyzwoite pieniądze, łatwiej Ci będzie sprzedać 8 letnie Megane niż 10-11 letniego Golfa(jeśli mówimy o tych samych pieniądzach).
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001