Rover 25

25 Sty 2015, 16:25

Witam wczoraj pisałem że chciałbym sobie kupić Volkswagena Golfa IV.Ale Kirin polecił mi Rovera.
I całkiem nieźly ten Rover.Bardzo mi się podoba lecz jeśli chodzi o tą markę jestem zielony i nie wiem czy to byłby dobry samochód na początek (częsci,spalanie) itd.Nigdy nikt u nas nie miał Rovera i bardziej dla nas to egzotyczne auto :D.
Ciekawi mnie wasza opinia.Ja zastanawiam się na 2.0 Diesel a 1.4+LPG.Ojciec bardziej poleca wachę i Gaz ze względu na zaufania.(Nigdy nie mieliśmy Diesla.).Lecz jeśli Ojciec ma codziennie dojezdzać do pracy dystans w obie strony około 40km.Może jednak warto Diesla? czy przez taki dystans się rozgrzeje?.Ogólnie powiedzcie mi coś na temat tego samochodu jak to z częścami,spalaniem,który silnik lepszy diesel czy LPG.Bo jeśli chodzi o inne sprawy tak jak powiedział Kirin.Jest to nowszy samochód od golfa,lepiej wyposażony.I całkiem sprytny no i niespotykany na codzien.Nie wiem piszcie co uważacie.Budżet do 7000zł MAX.Najlepiej 6000-6500.To tyle.
WolfGhost
Nowicjusz

Prawo jazdy: 12 08 2014
Auto: NIE MAM AUTA

25 Sty 2015, 16:33

Diesel odpada, na takiej trasie nie da rady dobrze auta przegonić. Nie wiem jak z dieselami Rovera, ale ogółem diesele są zdecydowanie droższe w serwisowaniu i naprawie niż benzyna z LPG.

Z częściami nie ma problemu, szczególnie w dobie możliwości kupna na zagranicznych serwisach aukcyjnych, ale i w Polsce też nie brak oryginałów, zamienników (o ile wiem niektóre części z Civica pasują do 200/25) no i zawsze pozostają dawcy części.

Najlepiej poczytaj o typowych usterkach Rover 25, posiedź na polskim forum Rover (bardzo aktywne, pełne ciekawych informacji jak chociażby temat "Fakty i mity" a propos twoich wątpliwości), poszukaj części na Allegro (ja ostatnio z ciekawości sprawdzałem m.in. amortyzatory Monroe do R200 i tanie jak barszcz, tańsze niż do mojej Astry, która jakby nie patrzeć jest powszechnie spotykanym autem).
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5