Witam wszystkich. Zastanawiam się nad kupnem samochodu i urzekł mnie rover 75. Do tej pory mam astrę F i mam sentyment do opla. Wiem z własnego doświadczenia, że ople maja cienkie blachy i ruda bierze. Myślałem nad II generacją astry do 12tyś zł można znaleźć modele z 1999-2000r lecz opel jeśli chodzi o materiały wykończeniowe jest trochę nudny. Między I a II nie ma różnicy w środku jedynie na zewnątrz upodobniła się do Vectry I gen. Opel jest tani w utrzymaniu i mój silniczek pracuje 18 lat bez kapitalnego remontu i się nic nie dzieje. Rovera nie miałem ale urzekł mnie jego wygląd i materiały w środku. Z Niemiec jak tak patrze można znaleźć za 11-12tyś plus koszty rejestracji. Cena podobna do Astry jednak rover jest ładniejszy jego bryła jest niepowtarzalna i materiały wykonania wnętrza wydaje mi się o niebo lepsze od astry. W końcu za tą kasę można mieć pełną elektrykę, skórę i wyjątkowe wnętrze. Na co zwrócić uwagę przy zakupie rovera bo są z dwoma wersjami silników BMW i HONDA o ile mnie pamięć nie myli? Proszę o pomoc jeśli ktoś miał styczność z oba modelami samochodów.
Piszesz,że urzekł cię Rover...
Moja rada jest taka żebyś się szybko z tego wyleczył.
Jeśli chodzi o blachy w Astrach,to II-ka jest odporna na rdzę i nie ma tych problemów co Ople starszej generacji.
Ostatnio edytowany przez artur73, 06 Maj 2009, 16:24, edytowano w sumie 1 raz
Jeszcze tak lukałem saba 9-5 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] nawet fajny. Też mazda jest ciekawa jednak sam już nie wiem http://moto.allegro.p/item621298496_spr ... 7_rok.html. Przepraszam, że temat rozrósł się do 4 samochodów no ale trzeba coś wybrać. Chodzi mi o jakiś samochód w nadwoziu sedan/limuzyna coś na styl saba 9-5 i rovera 75.
Jak skalibrować alkomat? Alkomat to urządzenie, które może pomóc podjąć odpowiedzialną decyzję, zanim wsiądziesz za kierownicę. Jednak aby jego wskazania były wiarygodne, konieczna jest regularna kalibracja. Ten proces jest niezbędny, ...
Polecane silniki TFSi 3 generacji EA888 - jak je rozpoznać? Witam mam zamiar kupić samochód z silnikiem 1.8-2.0 TFSi. Jak wyczytałem po różnych forach sliniki TFSi produkowane w latach 2007-2011 sa największą wtopa VW w ostatnich latach. Od 2011r wyszła 3 generacja ...
Silniki diesla montowane w roverze są z BMW, banzyniaki są produkcji rovera. Za takie pieniądze raczej nie znajdziesz tak bogatego wyposażenia jak w roverze 75. Poza tym w roverze 75 czujesz luksus i indywidualizm, a nie jak w astrze, która jest równie popularna jak golf.
NFSU9 które silniki byś polecał? Myślałem o benzynce 2000ccm i poźniej zagazować. Chcę tym autem po prostu jeździć a nie szaleć by miał kto wie jakiego kopa. Silnik BMV dobra sprawa lecz diesel. Nie wiem co wyjdzie ekonomiczniej może i ten diesel bo przeróbka benzyny + częstsze wymienianie świeć kabli zapłonowych + droższe przeglądy nie wyjdzie na to, że benzyna stanie się dużo droższa od diesla. Jednak diesel ma tą swoją turbodziurę. Ostatnio jeździłem Tucsonem z silnikiem 2.0 CRDi czy jakimś takim. Powiem jak na taką pseudo terenówkę śmigał żwawo lecz tylko gdy załączało się turbo jednak mi to w zupełności wystarczy. Saab 9-5 też jest fajny lecz ma tam jakieś wady fabryczne, często wyświetlacz szwankuje i silniki bo chyba są za bardzo wysilone. Wszystkie mają turbo i tak z 2000ccm mamy 150KM.
Diesel na pewno będzie droższy. z benzyniaków masz do wyboru 1.8, 1.8T, 2.0v6 , 2,5v6. Ja bym z benzyniaków wybrał 1.8 lub wersję z turbo. v6 duzo więcej palą. Zapraszam cie na stronke http://www.roverki.pl/article.php?sid=62#specif
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.