mlodylukasz napisał(a):robie kolo 20 tys w tyg do pracy 10 km w miescie a weekendy jakies wypady itp
Kup sobie diesla a potem nabądź
![Mr. Green :mrgreen:]()
zegarek "tuningowy" od temperatury chłodziwa i temperatury oleju silnika.
Zamontuj to i sprawdź temperaturę w jakiej powinien pracować zagrzany olej i jaka powinna być temperatura diesla...
Jak to wszystko ogarniesz to gwarantuje Ci że będziesz zdziwiony swoim dieslowym zakupem bo okaże się że Twoje auto przez 3miesiące jeździ na zimnym silniku paląc tyle co benzyna.
Co do kosztów... diesle te nowsze wymagają pedantycznej dbałości i może jeszcze to w Twoim przypadku jest nie aktualne ale zapewniam Cię że jak wysłuchałbyś zaleceń obsługi np 3,0/4,2 tdi albo subarowego diesla to wypadłbyś z butów
Ogólnie zwykłe małe diesle oszukują ludzi niby niskim spalaniem ale w serwisie zacierają rączki
Tak naprawdę jedyny plus diesla to spory Nm ale to za sprawą T.