Samochód za 6000 pln

24 Sie 2012, 09:15

W Maździe 323F nawet 1.8 115KM jeździ nie za ciekawie mimo masy no i trzeba go rozkręcać i rozkręcać a wtedy z kolei jest już głośno i pije jak smok.
Nie polecam tym bardziej, że jak to w Japońcu zawieszenie jest zbyt miękkie.
Jak szukasz frajdy z jazdy to tanio można dostać 306 2.0 przykładowo:
[link do oferty na Allegro wygasł]
tutaj korozja Cię nie obchodzi a masz bardzo fajnie ustawiony układ jezdny bo precyzyjnie i sztywo, tak jak powinno być w szybkim kompakcie.
Znajomy ostatnio kupił Almerę GTI:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
jeszcze co prawda nie jechałem ale twierdzi, że jeździ nieźle a porównanie ma.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Sie 2012, 11:06

Audi a3 1.8 125 ze startu do 160km/h nie da rady hondzie civic 1.5 101 konnej. W takiej cenie radziłbym szukać mazda mx3 ,opel tigra,honda civic i do 6 tyś to ja bym szukał 6g niekoniecznie w 3 drzwiach ,toyota paseo,nawet da rade dorwać w sensownym stanie ford puma nawet z silnikiem 1.7,oraz bmw e36 zgrabnego compacta da rade wyrwać w dość dobrym stanie silnik 1.6 starczy na początek wybór jest bardzo duży tylko jeździć i szukać ...
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

24 Sie 2012, 11:37

To zależy,u nas w klubie Lanosa jest koleś co Lanosem 1.6 110KM (oczywiście po modach) potrafi objechać Civica 1.5VTEC i nie tylko.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

24 Sie 2012, 12:44

lanos 1.6 z mocą 110km objedzie civica 1.5 v-tec ale w 6g i raczej tylko w 5 drzwiach,bo civic seryny 5g w hathbach 1.5 90km i lanos 1.6 jadą prawie identycznie tylko przy większych prędkościach lanos jednak więcej potrafi.U mnie w okolicy był zaturbiony lanos 1.6 0.9 bar który dorównywał osiągami civic 1.6 vtii 5g .Nawet z lanosa da rade zrobić coś szybkiego ale to nie była tania przeróbka.
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

24 Sie 2012, 12:55

W Lanosie pierwsze co trzeba zrobić to utwardzić zawieszenie choć i tak na niewiele się to zda przy jego układzie kierowniczym.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Sie 2012, 13:15

Myślę, że mógłbyś pomyśleć o fordzie focusie. To bardzo fajny samochód i tak dużo nie pali co przy obecnych cenach na pewno ma kluczowe znaczenie w wyborze autka.
andrzej83x
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Audi a4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik F140 - Ferrari
    Wszyscy fani sportowych aut kochają silniki V12, a jednym z najsłynniejszych producentów motorów tego typu jest Ferrari. W swojej bogatej historii włoska marka stworzyła wiele jednostek o takim układzie i naprawdę ...

24 Sie 2012, 15:36

To tak juz teraz troche mi sie rozjaśniło wypiszę po kolei samochody jakie mnie najbardziej ciekawia i interesuja . Dwa pierwsze na równo 5 od 6 ruzn sie czyms poza wyglądem i rocznikiem ?

Honda civic 5 1,5
przykładowo [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Honda civic 6 1,5
przykładowo [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Toyota corolla 1,5 ciężko z tym silnikiem
Mazda 323 P 1,5 ale ciezko z tym silnikiem znaleźć
306 twen z 2,0 pewnie lata :P
Ford focus ale mało tych mocniejszych slników i samochud waży też chyba wiecej niz hondy
Carizma 1,8 ale chyba troche za wielki na 1 autko
Mazda 626 to samo co u góry .

To chyba tyle dodali byście jeszcze coś . Tylko z hondami jest taki problem ze wszystke w moim woj są same z tym słabszym silnikeim 75 km . Tu mam pytanie są jakieś proste zabiegi żeby podciągnąc ją do tych 100 koników takie nie rujnujące kieszeni bo chcial bym autkiem posmigac minimum 3 lata makimum 6 . Takie w miare dokąłdne odpowiedzi co dokąłdnie tezeba by zmienić zeby odnieść moc i ile mneij wiecej to by kosztowało z góry dzięki bo nie wiem czy jest sens pchac cie w 1,4 ? A z tym nadkolami jak mają rdze to duzo roboty ? Zrobił bym je sam bez malowania ?
Timo1
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 01 01 2001

24 Sie 2012, 21:48

Focus za 6000zł?Powodzenia w szukaniu wmiare ogarniętego egzemplarza.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sie 2012, 00:45

No w sumie fakt czyli też odada . Jeśli ktos może niech odpowie na te pytania ze wczesniejszego posta jak z podniesieniemmocy w civicu o te 20-30 koni jest ?? Czy da sie to samemu zrobić bardzo mi na tym zależy bo jesli za te 1000 zł dało by sie to zrobić to kupil bym 1,4 i troche go podrasował :mrgreen:
Timo1
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 01 01 2001

25 Sie 2012, 04:49

Zasada 5W:wdech,wydech,wałek,większa przepustnica,wystroić.
Im ostrzejszy wałek tym lepsza góra obrotów.Im lepsza góra obrotów i niut nie będzie spadał - będzie moc.Podnieść odcinkę na żywioł i jeździć.
Tylko uważaj na lecące panewki :wink:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sie 2012, 12:00

w civicu 5g podstawa to odblokowanie drugiej przepustnicy kwestia czasu straconego na dłubankę nic nie kosztuje w internecie tego jest pełno jak to zrobić krok po kroku a jak to mało to jest tego trochę ale to już kosztuje zmiana wału z d15b2 wraz z korbami tłoki zostają z 1.3 to daje nam że mamy doprężone 1.5 do tego wstawiamy wałek z d15b2 i do tego cieńszą o 0.3 mm uszczelkę pod głowicę dwu warstwową chyba z d16y8 ale pewności nie mam do końca że akurat ta ale auto to już tylko na pb 98 powinno jeżdzić albo na lpg i elektryczną uniwersalną pompkę paliwa gaźnikową zamiast mechanicznej i zaślepiamy miejsce po starej i po wszystkim ustawić zapłon .Do tego kolektor wydechowy 4-2-1 i wydech na 2 cale przelot i tu powinno być 110-115 koni ,koszt około 1000-1200 zł o ile zrobisz to sam jak przejdziesz na wtrysk to powinno być minimum 125km do niecałych 130 km a to kosztuje w samych częściach minimum 550 zł i kupa roboty i czasu.W civicu 6g w 1.4 16v d14a3 można odblokować zmieniając uszczelkę dławiącą przepustnice z 75 do 90km koszt uszczelki zależy gdzie kupisz od 35 do80 zł ,od chyba 97 roku była jeszcze blokada na kompie na forum 6g jest dokładnie opisane co i jak ale nie jestem tego pewien. Do tego wydech 4-2-1 wyciąć lub przebić katalizator, sportowy tłumik kolektor ssący z d16z6 do tego jakiś dobry stożek i rurka dolot tu powinno być już około 102-105 km powinno dać rade się zmieścić w 800 zł zależy za ile kupimy części robocizny nie liczę jak to mało to tylko swap silnika zostaje.
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

25 Sie 2012, 14:34

Kurcze widze ze to juz grubsza robota ;/
Raczej zdecyduje sie na 5 pewnie niestety bedzie to silnik 1,3 75 km bo za 4-5 k idzie super stan wyrwac do tego jakies 1-1,5 zostaje na zrobienie autka .

To tak po kolei najperw pzepustnica zmienić na 90 i dobokowac 2 ? Myśle ze ze zmianą dam sam spokojnie radę . Do tego zmiana wydechu też sam sobie raczej poradze . Ale juz nesety to co daje najwecej czyi kombinacja z wałkami itp to już odpada . Jak myślicic zmiana wydechu zrobienie tej prepustnicy stozkowy filtr ile to koni moze dac ?? Chodzi mi najbardziej o to żeby samochud jakoś sie zbierał i nie bylo problemu z wyprzedzaniem bo te 75 koni troche mało . Szukałem w necie ale onkretów jak zwykle brak . Znacie jakiś tani sklep nternetowy z tego typu bajerami ? Więc podsumowując wydech ( ja juz zmieniac to cały wszystko od kolektora az do końca tak ? ) prepustnica i storzkowy filtr ile to koni moze dac ? Ile w warsztacie moze kosztowac wymiana wału z korbami czy ajk bym oddał zeby mi to wymienili to dac jeszcze coś przy okazji do roboty im ??
Timo1
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 01 01 2001

25 Sie 2012, 15:20

Niestety patrząc na ceny wałka czy przeustnicy w sklepach tunningowych to koszt juz blisko 1500 zł tyle chcałemmax włozyc z robocizną :oops: A jeszcze storzek wydech to tez nastepne 600 zł :(
Timo1
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 01 01 2001

25 Sie 2012, 20:01

Na temat zwiększnia mocy odblokowania gaźnika przepustnicy w civicu d13b2 w internecie jest naprawdę dużo nic nie szukasz.Opisałem ogólnie najprościej jak znacząco podnieść moc najtaniej w silniku 1.3 .kolektor wydechowy kupujesz od seryjnego d16z6 przepustnicy nie zmieniasz zostaje seria wałek ostrzejszy z 1.5 d15b2 i elekryczną pompkę paliwa lub szukasz innego wałka z krzywką na pompkę np.d15b3 lub d14a1.Częsci szukasz używanych bo na nowych gra nie warta świeczki.Stożek w d13b2 nic nie da na mocy to gaźnik i tu wielki problem z zamontowaniem żeby to miało jakiś sens .Zdjęcie blokady przepustnicy plus ostrzejszy wałek i dobrze zrobiony wydech powinien dać trochę ponad 90 km zależnie jak dużo zmienisz i jak tam porobisz na gaźniku bez wtrysku z tym silnikiem więcej jak 99km nie da rady w rozsądnych pieniądzach wyjść.Więcej nie pisze na ten temat bo widzę ze i tak tego nie ogarniasz.Moja rada przejedz się takim autem zobacz jak to idzie najlepszym wyborem jak 1.3 za mało to 1.5 90km zawsze to więcej mocy a w civic 5g to naprawdę starczy .
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

25 Sie 2012, 20:41

No ok to dzięki wielkie za odpowiedzi poszukam 1.5 ale czy znajde blisko to watpie 1.3 widziałem 2 ładne dosyć blisko które były by warte zachodu . Jak juz bede kupował to jeszcze odświerze temat powklejam linki żebyście powiedzieli które warto jechać obejrzeć . Jeszcze raz wielkie dzięki . A tak w sumie to jak parze na wage civica i te 11,7 do 100 przy 75 km w sumie moze by stykło najwyzej z czymś prostrzym bym sie pobawił moze pare oni wiecej by było . A i wyczytałem gdzieś na forum że taki juz blisko 20 letni samochud pewnie juz koło 300 tys ma przebujane to powinno sie w nim zrobić remont silnika i to troche poprawi silnik znaczy przywruci te konie co zdchły ma to jakiś sens ?? Jeszcze raz wielkie dzięki i jak wezme sie za te tunningownie to najpierw odblokuje tą przepustnice i zmninie kolektor wydechowy . WIELKIE DZIĘKI POZDRAWIAM TIMO1 :D
Timo1
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 01 01 2001