Witam posiadaczy Seata. Mam jeden problem i nie wiem co może być dalszym powodem pracy silnika. Jakis czas temu samochód przeszedł w tryb awaryjny. Okazało się, że listwa wtryskowa miała zwarcie, które przeszło na pompowtrysk. Pompowtrysk do wymiany jak i listwa. Kupiłem używany pompowtrysk który zregenerowałem, listwa nowa. Dawki paliwa w normie. Problem polega na tym, że przed wymiana , silnik pracował równo. Po wymianie, zawsze jak jest zimny, po odpaleniu pracuje nie równo "trzepie samochodem" oraz czasami przytyka mu moc przy wiekszej prędkości. Mechanik twierdzi, że wtryski podaja prawidłową dawke paliwa, kąt wtrysku paliwa również dobry. Dzis byłem u mechanika, bo przestawiał mi jednak ten kąt wtrysku, to samochód zaczął kopcić na siwo
![Szczęśliwy :D]()
ma ktos jakąś rade co można jeszcze sprawdzic ??