Seat Leon 2 fr BMN Problem z nierówną pracą silnika.

29 Lut 2020, 18:29

Witam posiadaczy Seata. Mam jeden problem i nie wiem co może być dalszym powodem pracy silnika. Jakis czas temu samochód przeszedł w tryb awaryjny. Okazało się, że listwa wtryskowa miała zwarcie, które przeszło na pompowtrysk. Pompowtrysk do wymiany jak i listwa. Kupiłem używany pompowtrysk który zregenerowałem, listwa nowa. Dawki paliwa w normie. Problem polega na tym, że przed wymiana , silnik pracował równo. Po wymianie, zawsze jak jest zimny, po odpaleniu pracuje nie równo "trzepie samochodem" oraz czasami przytyka mu moc przy wiekszej prędkości. Mechanik twierdzi, że wtryski podaja prawidłową dawke paliwa, kąt wtrysku paliwa również dobry. Dzis byłem u mechanika, bo przestawiał mi jednak ten kąt wtrysku, to samochód zaczął kopcić na siwo :D ma ktos jakąś rade co można jeszcze sprawdzic ??
Mayke
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 19 03 2013
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Seat leon II FR
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

22 Mar 2020, 10:39

Mayke napisał(a):Dzis byłem u mechanika, bo przestawiał mi jednak ten kąt wtrysku, to samochód zaczął kopcić na siwo
ale poprawiła się praca silnika?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprawność kierowcy - co o niej decyduje?
    Statystyki wypadków bezlitośnie pokazują konsekwencje ludzkich błędów. Budowane z myślą o ochronie kierowców pojazdy, a nawet specjalnie projektowane drogi, które mają wybaczać uczestnikom ruchu ...