11 Paź 2020, 12:20
Ja nie rozumiem jednego,podobno gdy przewody płynu chłodniczego są twarde jak beton,to zle,gdy są miękkie ,to dobrze,ja się pytam,jakim prawem mają być miękkie przy rozgrzanym układzie,jeśli panuje tam ciśnienie dosyć spore?!Gdy w kazdym z moich aut stwierdzałem,że przewody są miękkie a miewałem problemy z układem chłodzenia(np.zbyt wysoka temp) wiedziałem,że układ jest zapowietrzony i jest zbyt mało płynu,i zawsze tak było.Przy całkowicie sprawnym układzie chłodzenia,szczelnym,ze sprawną pompą ,szczelnym korkiem,przewody na gorącym silniku muszą być twarde,wystarczy tylko odkręcić korek (tego nie polecam,poparzenie) by przekonać się dlaczego muszą być twarde,Rydzyk byłby skłonny zinteresować się tym gejzerem gorącego płynu,natomiast przy uszkodzonej głowicy ,uszczelce,ciśnienie jest jeszcze większe,ponad normę i dlatego rozwala przewody lub przecieka przez korek wlewu.