Seat Toledo 1.9 tdi 110km

07 Sie 2008, 14:45

Mam problemy z przyspieszaniem i moca. Auto po 6-8 godzinach ostrej jazdy 160-180km/h (autostrada austria) stracilo moc. Stalo sie mulowate pomiedzy 2500 a 3000 obrotow. Do 120 km/h jeszcze da sie przyspieszyc, ale dalej juz ciezko. Czy to moze byc po prostu efekt przegrzania turbiny czy tez cos powazniejszego? Moze turbina wymaga przeczyszczenia. Samochod ma przejechane 170.000, nie wiem czy turbina byla wczesniej wymieniana, samochod mam od roku. Samochod spala na zwyklym poziomie, jest po wymianie wszystkich filtrow i oleju. Prosze o porady.
krzysiek74
Nowicjusz
 
Posty: 1
  • 26 Wrz 2008, 22:50

    przepływomiez?
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy

    27 Wrz 2008, 10:37

    Albo niewłaściwe obchodzenie się z turbiną.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    27 Wrz 2008, 17:46

    czy to auto ma turbinę z zaworem upustowym czy jest sterowana?
    mlody861
    Zaawansowany
     
    Posty: 573
    Miejscowość: ok Warszawy
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Zimowa Szkoła Bezpieczeństwa
      Jazda w zimowych warunkach wymaga od kierowcy większych umiejętności, a także odpowiedniego wyposażenia samochodu w opony, które zapewnią maksymalną możliwą przyczepność. Od kilku lat toczy się dyskusja, czy warto ...