REKLAMA
Mam problem z silnikiem 1.6 (ATN) 105 KM. Do momentu rozgrzania silnika wszystko jest ok, silnik pracuje jak należy, ma kopa nawet z niższych obrotów i ogólnie fajnie się jedzie. Po rozgrzaniu do 90 stopni i mniej więcej po 10 minutach jazdy zaczynają się problemy, silnik przerywa przy chęci przyspieszenia, dławi się. Najwyraźniej odczuwalne przy gwałtowniejszym dodaniu gazu. Podczas dalszej jazdy problem się pogłębia, stopniowo traci moc, zaczyna przerywać i poszarpywać na biegu jałowym, ruszanie autem jest mniej płynne(trzeba dać więcej gazu). Następnie auto wyraźnie traci moc i zaczyna pracować na biegu jałowym jak na 3 cylindry i jedzie jakby miało 75 KM a nie 105.... Spalanie jest w normie, temperatura silnika cały czas na 90, odpala idealnie zarówno na zimnym jak i na ciepłym, nie kopci.
Silnik miał uszczelnianą głowicę bo świece były mokre, ale to nic nie pomogło. Świece nowe, przewody zapłonowe nowe.
Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Załączam dwa filmiki jak chodzi silnik po dłuższej jeździe:
silnik:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
wydech:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Proszę o pomoc