Silnik f3n-l742

Silnik f3n-l742

21 Mar 2014, 09:52

Witam forumowiczów :)
A mianowicie, zakupiłem R19 PH1 silnik to 1.7 na pełnym wtrysku plus LPG. Otóż silnik odpala, lecz delikatnie nie trzyma obrotów na benzynie, LPG jest na chwilę obecną odłączony.
-kolektor dolotowy szczelny,
-silnik biegu jałowego wymieniony na "nowy, używany". Działa,
-świece dwa komplety (NGK i Bosch), palec, kopułka, kable WN. Nowe,
-TPS ustawiony.
-dodam że silnik nie pali na dwa gary.
-sprawdzałem też listwę wtryskową i każdy wtrysk ma rezystancję między 3,1 a 3,4 Ohma
I teraz tak, mechanik oznajmił iż poszła uszczelka pod głowicą....
Ale czy to jest możliwe?? Skoro w oleju nie ma płynu chłodniczego, w płynie brak oleju oraz nie ma w nim gazów spalinowych, poziom oleju jak i płynu jest cały czas na takim samym poziomie..
Podpowie ktoś, coś, co może być nie tak??
Michu9201
Nowicjusz
 
Posty: 14
Rejestracja: 28 Sie 2013, 10:06
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Wolkswagen Golf III
Silnik: 2.0 ABA 115KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jakie są korzyści z jazdy hybrydą? Jakie są korzyści z jazdy hybrydą?
    Coraz większa liczba kierowców przekonuje się o zaletach napędu hybrydowego. Korzyści finansowe wynikające z niewielkiego spalania to dopiero początek. Coraz większe zainteresowanie społeczeństwa jakością powietrza ...
    Warsztat lutniczy na kółkach na bazie modelu Nissana NV200 Warsztat lutniczy na kółkach na bazie modelu Nissana NV200
    Dwie firmy ze stanu Tennessee podjęły współpracę nad stworzeniem modelu Gibson/Nissan NV200 TM Compact Cargo, który został zaprezentowany podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      S2020005
      Jaguar