Stłuczka? OC?

Stłuczka? OC?

25 Paź 2007, 21:18

Dzien Dobry.
Nie wiem czy wybralem dobry dzial, mam takie pytanie, dotyczy ono male stluczki i OC

A wiec mam taka sytuacje, ze pod blokiem ktos uderzyl w moj samochod, mam w gnieciony bagaznik i zbity tylny reflektor.
Czy takie cos obowiazuje OC ? Powinno sie to zglosic ? Czy to tylko ubezpieczenia AC obowiazuje, czy zadne ? Jak to jest ?
Jestem mlodym kierowca i nie znam sie na tym :/
hs89
Nowicjusz

Re: Stłuczka? OC?

26 Paź 2007, 08:35

W takiej sytuacji,aby OC zostało wypłacone,musi być też sprawca stłuczki,ale w twoim przypadku nie wiadomo,kto to jest. Jeśli powiadomisz policję,to napewno wszczęte zostanie postępowanie o poszukiwaniu sprawcy,które zapewne zostanie umożone z braku dowodów i sprawcy. W Twoim przypadku pozostaje Ci tylko AC,jeśli takowe opłacasz.
Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 99
Miejscowość: Opolskie

Re: Stłuczka? OC?

26 Paź 2007, 18:46

Kasik napisał(a):W takiej sytuacji,aby OC zostało wypłacone,musi być też sprawca stłuczki,ale w twoim przypadku nie wiadomo,kto to jest. Jeśli powiadomisz policję,to napewno wszczęte zostanie postępowanie o poszukiwaniu sprawcy,które zapewne zostanie umożone z braku dowodów i sprawcy. W Twoim przypadku pozostaje Ci tylko AC,jeśli takowe opłacasz.

aha, tez tak wlasnie myslalem, ok, wielkie dzieki :)
hs89
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Yaris Trend by Simple - 500 sztuk limitowanej wersji Yarisa Yaris Trend by Simple - 500 sztuk limitowanej wersji Yarisa
    Toyota Motor Poland oraz Simple Creative Products stworzyły wspólnie na sezon 2013 idealny i modny samochód dla nowoczesnych kobiet. Owocem tej współpracy jest limitowany do liczby 500 sztuk Yaris Trend ...
    AutoSalon - Bass i Tuning Show, Lublin 2012 / relacja AutoSalon - Bass i Tuning Show, Lublin 2012 / relacja