Stłuczka? OC?

Stłuczka? OC?

25 Paź 2007, 21:18

Dzien Dobry.
Nie wiem czy wybralem dobry dzial, mam takie pytanie, dotyczy ono male stluczki i OC

A wiec mam taka sytuacje, ze pod blokiem ktos uderzyl w moj samochod, mam w gnieciony bagaznik i zbity tylny reflektor.
Czy takie cos obowiazuje OC ? Powinno sie to zglosic ? Czy to tylko ubezpieczenia AC obowiazuje, czy zadne ? Jak to jest ?
Jestem mlodym kierowca i nie znam sie na tym :/
hs89
Nowicjusz

Re: Stłuczka? OC?

26 Paź 2007, 08:35

W takiej sytuacji,aby OC zostało wypłacone,musi być też sprawca stłuczki,ale w twoim przypadku nie wiadomo,kto to jest. Jeśli powiadomisz policję,to napewno wszczęte zostanie postępowanie o poszukiwaniu sprawcy,które zapewne zostanie umożone z braku dowodów i sprawcy. W Twoim przypadku pozostaje Ci tylko AC,jeśli takowe opłacasz.
Kasik
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 99
Miejscowość: Opolskie

Re: Stłuczka? OC?

26 Paź 2007, 18:46

Kasik napisał(a):W takiej sytuacji,aby OC zostało wypłacone,musi być też sprawca stłuczki,ale w twoim przypadku nie wiadomo,kto to jest. Jeśli powiadomisz policję,to napewno wszczęte zostanie postępowanie o poszukiwaniu sprawcy,które zapewne zostanie umożone z braku dowodów i sprawcy. W Twoim przypadku pozostaje Ci tylko AC,jeśli takowe opłacasz.

aha, tez tak wlasnie myslalem, ok, wielkie dzieki :)
hs89
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pięć cech dobrego kierowcy - sprawdź czy je posiadasz Pięć cech dobrego kierowcy - sprawdź czy je posiadasz
    Badania przeprowadzone przez psychologów wykazują, że większość osób ocenia swoje umiejętności kierowcy jako powyżej przeciętnej, nawet mając świadomość, iż inni oceniliby je niżej. Trenerzy Szkoły Bezpiecznej ...
    Skoda Yeti 1.4 TSI z 7-stopniową skrzynią biegów DSG Skoda Yeti 1.4 TSI z 7-stopniową skrzynią biegów DSG