REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/gdzie-w-europie-obowiazuja-winiety-na-autostrady-t40381.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Adasko napisał(a):czytałem że niektórych aut nie warto brać do iluś tam przejechanych KM bo są największe awarie
Adasko napisał(a):-Rok Minimalny 2017 tak myślę
-Przebieg do 60 Tysięcy
To jest jeszcze ciekawa propozycja z tych co podałeś z silnikiem benzynowym 1.6 T-GDI.Adasko napisał(a):-Hyundai Tuscon
Jeździsz w większości sam? Jak nie to w ile osób?Adasko napisał(a):Rozumiem ale kompletnie nie wiem na co patrzeć czy jest jakiś Suv /Crossover godny polecenia do 80 tyś?
Tu nie ma co się zastanawiać i celować typowo w benzynę.Adasko napisał(a):-Moje Roczne przejechane kilometry sądzę że z 5 Tysięcy
Bardzo fajne samochody i myślę że Tobie w zupełności wystarczyła by ta pierwsza. Silniki benzynowe mają naprawdę oszczędne, a przy tym nie wykazują jakiś większych bolączek i problemów.Adasko napisał(a):tak jak kolega wyżej pisał o tej Mazda Cx 3 i 5
Nie.Adasko napisał(a):czy każda marka ma dobre Suvy?
Adasko napisał(a):Mamy takie czasy, że czasami z jakiegoś modelu tylko jeden silnik produkowany np. przez dwa lata się do czegoś nadaje, rzucanie markami nie ma sensu
Adasko napisał(a):czy jest jakiś Suv /Crossover godny polecenia do 80 tyś?
jedyne co te auta mają ze sobą wspólnego, to nazwa typu nadwozia zaczynająca się na tą samą literę. Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz i w jaki sposób użytkujesz auto, bo jak na razie poprzez "dobry suv/crossover" możemy rozumieć, że chcesz być modnyAdasko napisał(a):ewentualnie mogę przyjąć propozycję dobrego Sedana..
mike napisał(a):jedyne co te auta mają ze sobą wspólnego, to nazwa typu nadwozia zaczynająca się na tą samą literę. Wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz i w jaki sposób użytkujesz auto, bo jak na razie poprzez "dobry suv/crossover" możemy rozumieć, że chcesz być modny
Suv/crossover ma tę zaletę, że łatwo się wsiada (fotel wysoko) i dużo widać (o ile szyby nie są wielkości wizjerów w czołgu). Lepiej sprawdzi się też na kiepskich drogach, ale reszta szczególnie nie powala, bo np spalanie będzie wyższe niż w ich klasycznych "drogowych" odpowiednikach z tej samej klasy. Przestrzeń w środku też nie powala, mimo, często, pokaźnych rozmiarów zewnętrznych (piję tutaj np do 3008).
Podsumowując.
Chcesz wygodne wsiadanie, jeździsz po kiepskich drogach - bierz suva.
Jeździsz po normalnych drogach, jesteś młody i wysportowany, nie kupujesz auta dla sąsiada - bierz cokolwiek innego.
Wszystko rozbija się o konkretne potrzeby, bo "jeżdżę 5k/rocznie i chcę auto z nadwoziem na s" to trochę za mało danych, aby pomóc
Adasko napisał(a):Rozumiem a czy mógłbyś mi wytłumaczyć jeszcze jak bardzo różni się Peugeot 3008 (którego mam upatrzonego od kilku miesięcy) z proponowaną Mazdą Cx-3 lub Cx-5 jaka jest różnica między tymi silnikami bo czytałem że ten Peugeot to też oszczędne rodzinne auto itp ..