Suzuki Switch z 2012 roku czy Volkswagen up z 2015r

14 Lis 2019, 11:46

Witam wszystkich,
Od jakiegoś czasu szukam małego, miejskiego, ekonomicznego auta do 20tys.

Cały czas szukałam odpowiedniego volkswagena up, ale od kilku tygodniu moją uwagę przykuł Suzuki Swith. Miałam już kilka opcji zakupu suzuki jednak po sprawdzeniu nr VIN okazało się że auta były bite tak że szkoda przekraczała jego pierwotną wartość. Oczywiście po zdjęciu i zapewnieniach sprzedającego nic na to nie wskazywało.

Teraz znalazłam 2 auta : Suzuki Switch z 2012 roku i Volkswagen up z 2015r. Oba w podobnej cenie ok. 20 tys i podobnych parametrach. Bardziej wizualnie podoba mi się Suzuki, jednak jest starsze.
Może to głupie pytanie, ale które byście wybrali ?
Nie będę ukrywać nie znam się za bardzo na autach. Wszyscy w rodzinie mówią że VW jest lepszą opcją, ale z drugiej strony czytam opinie i wcale taki idealny nie jest.

Z góry dziękuje za odpowiedź.
KKam
Obserwowany
 
Posty: 2
0

14 Lis 2019, 13:11

KKam napisał(a):moją uwagę przykuł Suzuki Swith
Raczej Swift :)
Jest sporo większy od Up!
Pytanie czy wielkość ma dla ciebie znaczenie?

KKam napisał(a):Od jakiegoś czasu szukam małego, miejskiego, ekonomicznego auta do 20tys.
Liczy się pewnie dla ciebie oszczędność w spalaniu, a chciałbyś trochę więcej miejsca tak jak oferuje Swift. tyle wywnioskowałem z tego co napisałeś. Zobacz sobie jeszcze Yariskę z silnikiem 1.0 wielkość Swifta spalanie małe i bezawaryjność lepsza niż w obu samochodach które podałeś.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
1

15 Lis 2019, 12:56

Swift jest autem o segment większy. Nie dziwię się, że ludzie mówią bierz VW... bo lecą stereotypami, a nie rozumem. Up! jest po prostu miejskim autem, w którym nawet na tle Suzuki widać wszechobecne oszczędzanie aby było tanio w cenniku.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8