Szukam autka za ok 10 tys. Szybkie, zwinne i w benzynie..

22 Mar 2013, 16:14

Witam.. tak Jak w temacie, szukam autka do ok 10 tysięcy. Nie musi być typowo sportowe ale żeby potrafiło podnieść poziom adrenaliny i miało kopa.. Najlepiej z napędem na tyl (ale nie BMW).. Może być starsze.. Autko do 10 tys ale w przyszłości planuje włożyć w niego więcej..
Czekam na wszystkie propozycje..
Didool
Nowicjusz
 
Posty: 15
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf Mk3
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

22 Mar 2013, 17:49

Toyota Camry 3.0 V6
[link do oferty na Allegro wygasł]
Będzie jeździć jeszcze po tym jak będą po kapitalce wszystkie TSI i Tce czy jak im tam... :)
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Mar 2013, 19:14

A musi być tylny napęd?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10348
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Mar 2013, 20:55

No nie musi.. Ważne żeby autko dawało przyjemność z jazdy i banan na twarzy.. I czasem przyrost adrenaliny..
Didool
Nowicjusz
 
Posty: 15
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf Mk3
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

22 Mar 2013, 21:41

ja bym się rozejrzał za alfą romeo 156 2.5 v6 ,alfa rome gtv lub fiat coupe 2.0 turbo
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

22 Mar 2013, 22:15

Igły za tą kase nie kupisz ale do poprawek owszem.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

22 Mar 2013, 22:17

Audi A3/4 1.8T :))))
Wacek_13
Początkujący
 
Posty: 79
Miejscowość: Jaworzno

23 Mar 2013, 10:47

Taką masz do dyspozycji dziwną kwote niby starczy ale jak dokładniej poczytasz ogłoszenia to nie koniecznie.
Zeby coś dawało frajdę to musi być w miare mocne(V6,V8) lub mieć turbo. Ewentualnie zwykły małe N/A ale w lekkiej budzie żeby się jakoś odpychało.

Znajdź swoje typy to coś się wymyśli.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10348
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Mar 2013, 18:43

A co myślicie o Hondzie CRX.?
Didool
Nowicjusz
 
Posty: 15
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf Mk3
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Mar 2013, 19:23

Didool napisał(a):A co myślicie o Hondzie CRX.?


Niby fajny, dosyć dobrze się zbiera ale w środku taki jakiś mały :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10348
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Mar 2013, 19:35

up^ ale lekki i zwinny, ma świetne silniki i IMO w przeciwieństwie do A3/A4 warto o nią dbać.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Mar 2013, 20:59

wiekszosc crxow jest przegnilych i maja kjs -owa przeszlosc, ale zdarzaja sie perelki:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
czempion
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 17 09 2012
Auto: ford mondeo

23 Mar 2013, 23:35

Tylko że wtedy będzie to samochód dopieszczony, jeżdzony tylko w lecie i na specjalne okazje.. :D

Znajomy podrzucił mi pomysł Toyoty MR2 tylko jest troche droższy.. Miał ktoś kiedyś ten samochód.? Jak się sprawuje.?

Albo uzbierać jeszcze troche na Mercedesa SLK.?
Didool
Nowicjusz
 
Posty: 15
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf Mk3
Silnik: 1.4 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

23 Mar 2013, 23:39

Ja się pod Wacek_13 podpiszę poszukaj A3/A4 1.8T

Nawet bym wskazała na A3 takie z 180hp da ci kupę radości przy nie dużej wadze (chyba z 1170kg), ładnie ocynkowana blacha, i do tego za 10k jak się zakręcisz będzie ładnie wyposażenie w środku.
MariolaS
Nowicjusz
 
Posty: 12
Prawo jazdy: 30 10 2009
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A3 8l
Silnik: 1.8 AGN 125hp
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

24 Mar 2013, 00:27

Didool napisał(a):Znajomy podrzucił mi pomysł Toyoty MR2 tylko jest troche droższy.. Miał ktoś kiedyś ten samochód.? Jak się sprawuje.?

Albo uzbierać jeszcze troche na Mercedesa SLK.?


MR2 jest bardzo fajnym autem, dosyć specyficznie się prowadzi bo silnik jest z tyłu, potrafi szybko jeździć. Stosunkowo łatwo uturbialny ten z 3sge.

Merc SLK to tak jak A klasa niby znaczek merca a reszta :no: Niech ceny będą wskaźnikiem jego atrakcyjności.

Wszystkie tematy wieśwagenowe 1,8T są fajne ale spotykane na drodze co 60sec i napęd FWD mocno ogranicza przyjemność robienia boków oraz skutecznego podnoszenia mocy.

Jeżeli możesz trochę dołożyć to może warto pomyśleć o fajnym RWD które ma predyspozycje do zabawy w tuning.

Predyspozycje to znaczy podnoszenie mocy bez wymiany połowy samochodu.
Kilka propozycji:
Nissan 200sx s14 seryjnie 200KM super wytrzymałe napędy 500KM na luzie, łatwość podnoszenia mocy do 400KM za nie dużą kaskę. Wady to rdza i często są po dzwonach, trzeba też orientować się w niuansach silnikowych ale w razie czego coś Ci pomogę :D

Lexus SC400/SC300/GS300 MKI takich aut już się nie produkuje. Silnikowo poezja pod każdym względem trwałości/parametrów/ekonomi. Silnik V8 to zwykła szosowa rajdówka która była montowana do samochodów wyścigowych praktycznie zainstalowana bez żadnych zmian. Dlatego przebiegi rzędu 600tyś km. nie robią na nim wrażenia. Natomiast SC300/GS300 to sławny (też sportowy) 2JZ który w prosty sposób możesz zrobić na 400KM a później do 700KM bez kucia!!!
Napędy w obu autach przystosowane są do przenoszenia mocy rzędu 800KM i tyle samo Nm. Wady to bardzo mała podaż a jak coś się pojawi w normalnej cenie to dwa dni i znika i automat który jest super wytrzymały ale przestarzały. Pozytyw że za parę groszy można go zastąpić manualem.
W obu tych przypadkach tuning jest pod względem części bajecznie prosty, dosyć łatwy dostęp do części serwisowych. W przypadku Lexa jest śmieszna sytuacja bo wiele modeli większością części zamiennych pokrywa się dlatego SC=GS=Supra a nawet jeszcze napędowo IS300.

Sa lexy SC400 z LPG i z NoS-em i normalnie jeżdżą.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10348
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe