Witam szukam nie dużego ale 5 drzwiowego autka na benzynkę, najlepiej z łańcuchem rozrządu do pojemności max 1.6 do hmmm 20 tys zł
interesuje mnie honda civic 1.6 110KM ale jest na pasku jak ktoś może taką śmiga to proszę o opinie mieszkam w Anglii i chciała bym owym autkiem jeździć do polski
No ale czemu musi byc na lancuchu? ... bo tak naprawde poza faktem ze lancuch ma wyzsza o 2-3x trwalosc to posiadanei rozrzadu na lancuchu nic nie zmienia dla kierowcy, poza faktem ze trzeba co 60-80k km wymienic pasek + rolki/napinacz.
Chcesz lancuch na upartego to Toyota Yaris 1.3 VVTI, z 90km ma ten motor jakos. Tylko ze to takie miejskie autko bardziej, a nie na trasy do jazdy w wiecej niz 2 osoby.
nie na upartego po prostu hmm boje się paska łańcuch jest trwalszy a potrzebuje na trasę autko i boje się ze pasek strzeli gdzieś po drodze a propozycje auta z paskiem?
nissan almera z konca produkcji... tanie w UK kupisz , a samochod nie do zajechania i wszystkie maja lancuch.... ogolnie to nie ma zadnych powaznch wad.... (moze dyskusyjna sprawa jest jago wyglad)
Niebezpieczny wschód słońca Nisko położone słońce w okresie jesiennym może oślepiać kierowców i powodować niebezpieczne sytuacje na drodze. Szczególnie niebezpieczne jest pierwsze 15-45 minut po wschodzie słońca. Ryzyko oślepienia wzrasta ...
Civic to bardzo dobry samochod , jak kupisz napewno bedziesz zadowolona... bezawaryjne zrywne i do tego nie duzo palace.... Peugeot 407 ladny.... ale latwo trafic na felerny samochod , bo jak to z francuzami jak ktos nie dbal to potem rozne rzeczy sie dzieja.... Ja bym bral Honde Peugeota sobie odpusc...
lancuch tez sie wymienia srednio o okolo 50% przebiegu pozniej a wymiana lancucha jest o wiele drozsza i krazy mit ze lancuchow sie nie wymienia i nie ma prawa strzelic a to gowno prawda
jesli nie chcesz sie martwic o to co bedzie po strzeleniu paska kup silnik 8v (bez kolizyjny) wszystkie 16v oraz diesle sa kolizyjne tutaj jak strzeli pasek na 00,0001% uda sie to zrobic nie zaduzym kosztem inne przypadki to powykszywiane zawory, dziury w tlokach uszkodzenia glowic i zatarcie silnika co generuje spore duze albo ogromne koszta w zaleznosci od samochodu i rocznika
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.