Szybkie i komfortowe auto w trasy do 15-17 tyś.

09 Paź 2016, 18:22

No właśnie w tym problem że nie chcę jeździć padłowatym a3, golfem, leonem, clio, octavią czy innym paździerzem, koszty utrzymania pięknego i wygodnego lsa są do przyjęcia w wersji bez zmiennych faz rozrządu, spalanie jest dla mnie mało ważne po głównie jeżdże w trasie, najważniejsza jest WYGODA a za nią OSIĄGI a na końcu KOSZTY UTRZYMANIA :-)

innymi słowy, mam już jednego taniego w utrzymaniu hatchbacka, po co mi drugi, trochę droższy, trochę szybszy? albo porządnie albo wcale :-)
needtofly
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2011
Auto: Corolla e11 '00
Silnik: 1.4 vvti
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

09 Paź 2016, 18:43

twecho
Początkujący
 
Posty: 64
Auto: M

09 Paź 2016, 18:56

needtofly napisał(a):najważniejsza jest WYGODA a za nią OSIĄGI a na końcu KOSZTY UTRZYMANIA

To jeśli tak to zwracam honor, niepotrzebnie tylko w tytule jest szybki i w opisie nawiązujesz do S3 bo to jakby co innego.
Limuzyny 20 letnie to komfort, cisza ale frajda i sport średni, to sa krowy, niemieckie, japońskie itd..
poza tym oprócz Lexusa masz, Hondę, masz Audi, Mercedesa, Jaguara masz XJ itd..
Łokoj
Początkujący
 
Posty: 124
Prawo jazdy: 17 10 2005
Przebieg/rok: 27tys. km
Auto: Skoda Fabia
Silnik: 1,4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

09 Paź 2016, 20:45

Łokoj napisał(a):Do tego komfort, ok cisza..ale osiągi przy 300 koniach i 4 litrowym silniku jak w 200 konnym A3 1,8T

Halo tu ziemia wracamy :D
Ty myślisz że ta różnica taka będzie porażająca ze 1,8t zniknie a tamten zostanie :D
Łokoj napisał(a):no i kwestia spalania w 1,8T pewnie z 8/100 + opcja lpg za 2500 zł, a te 4 litry w 20 letniej limuzynie??
już to widze.

Oj chłopie gadasz głupoty... szczególnie że autor lubi lubi przyciskać :twisted:
Łokoj napisał(a):1,8T 180 KM 4 cylindry, utrzymanie jak Focusa ST, może droższe niż 1,6 ale na pewno tańsze niż jakiegoś 4 litrowca..

Już widzę tą taniość... czemu zawsze mówisz ogólnikami rozmawiamy nie o ałdi czy bmw V8 tylko o Ls ucf10/20 z uz a to jest zasadnicza różnica.
A przeczytałeś że autor robi do 20tyś.km. rocznie i 3/4 TRASA więc gdzie jest problem?
Łokoj napisał(a):Ja bym w życiu takiego auta nie wybrał, koszty zabiją! i tyle mogę powiedzieć.
Utrzymanie Lexusa LS, Audi A8 albo BMW 7 (E38) z 4-5 litrowymi silnikami to są tysiące złotych.

No i znowu zapominasz co z czym porównujesz pod względem kosztów...

Łokoj napisał(a):poza tym oprócz Lexusa masz, Hondę, masz Audi, Mercedesa, Jaguara masz XJ itd..

I znowu porównujesz kosztami skrajnie inne auta ...

Więc jak się zapytam Ciebie czy serwis ałdi 1,9tdi będzie kosztował tyle samo co 2.0tdi i tyle samo co 4,2tdi to co odpiszesz ???
Tak stary są to diesle więc wszystko jedno...

podsumowując...

Postaram się autorowi tematu needtofly umożliwić przejechanie się jednego wieczoru gs300, gs430 i LS ucf10... porozmawia sobie z właścicielami tych aut, nie są to fanboje marki, jeden z nich jest mercedesiarzem i opowiedzą o tych wielkich kosztach serwisu oaz spalaniu. Ba sądzę że nawet Pan od LSa zaprezentuje brak odcinki wtedy porównamy to do magicznych 200km przytoczonych przez Pana łokoj .

A potem opiszemy to w tym temacie :ok:

needtofly napisał(a):koszty utrzymania pięknego i wygodnego lsa są do przyjęcia w wersji bez zmiennych faz rozrządu


Sprostowanie vvti było od 98r. i ucf20 ma wszystkie cechy ucf10, jest oszczędniejszy, szybszy i fajniejszy w środku.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11153
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

09 Paź 2016, 21:01

szybki, jak możesz to podeślij mi na maila ten numer telefonu tak jak Cię prosiłem, a c.d. ucf 20 to jest od 95do98 ucf20 bez zmiennych faz? wersja 265hp? a dopieeo od 98 ucf21 to jest 290hp?

i jeszcze jedno pytanko odnośnie klasyka w124 320ce, czy ktoś miał okazję jechać? czy przy prędkościach w przedziale 100-200 jest dobrze wyciszony i szybka jazda nie męczy? czy uświadczę w tym aucie takie rzeczy jak elektrycznie składane lusterka? (pytam bo zawsze składam parkując w garażu :-)

miałem okazje jeździć w124 ale raptem 2.5 litra diesel sedan więc nie sprawdziłem wyciszenia przy wyższych prędkościach
needtofly
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2011
Auto: Corolla e11 '00
Silnik: 1.4 vvti
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

09 Paź 2016, 22:04

Gdzie W124 na autostrady :lol: Przejedz sie takim coupe, za 15tysiecy na pewno bedzie mialo sparciale uszczelki(zreszta nigdy jeszcze nie jechalem takim, ktore by nie mialo), nowe do kupienia tylko w aso za absurdalne pieniadze. Huk powietrza nawet przy ledwo 140kmh jest masakryczny. Ogolnie ten samochod nie jest najlepiej wyciszony nawet w wersji sedan przy e39 wypada wrecz zenujaco. A poza tym sensowne 3.2 za 15k to juz raczej nie istnieje. Trzeba z dyche dolozyc. Ogolnie to nie jest budzet na takie wersje, bo pakiet startowy tych autek pochlonie ci z 5tysiecy, a tyle pewnie odlozone nie masz to raz, a dwa i tak jest spora szansa, ze taki 20letni strucel stanie na autostradzie nawet jak zrobisz podstawowy serwis.
:naughty:
959
Aktywny
 
Posty: 289
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: E320 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Automatyczna