REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Dobry tekstpadłowatym a3, golfem, leonem, clio, octavią czy innym paździerzem
needtofly napisał(a):najważniejsza jest WYGODA a za nią OSIĄGI a na końcu KOSZTY UTRZYMANIA
Łokoj napisał(a):Do tego komfort, ok cisza..ale osiągi przy 300 koniach i 4 litrowym silniku jak w 200 konnym A3 1,8T
Łokoj napisał(a):no i kwestia spalania w 1,8T pewnie z 8/100 + opcja lpg za 2500 zł, a te 4 litry w 20 letniej limuzynie??
już to widze.
Łokoj napisał(a):1,8T 180 KM 4 cylindry, utrzymanie jak Focusa ST, może droższe niż 1,6 ale na pewno tańsze niż jakiegoś 4 litrowca..
Łokoj napisał(a):Ja bym w życiu takiego auta nie wybrał, koszty zabiją! i tyle mogę powiedzieć.
Utrzymanie Lexusa LS, Audi A8 albo BMW 7 (E38) z 4-5 litrowymi silnikami to są tysiące złotych.
Łokoj napisał(a):poza tym oprócz Lexusa masz, Hondę, masz Audi, Mercedesa, Jaguara masz XJ itd..
needtofly napisał(a):koszty utrzymania pięknego i wygodnego lsa są do przyjęcia w wersji bez zmiennych faz rozrządu