Ubezpieczenie? Młody kierowca, gdzie kupić tanio OC?

Ubezpieczenie? Młody kierowca, gdzie kupić tanio OC?

08 Paź 2018, 22:55

Witam. Za niedługo zamierzam kupić autko i będę oczywiście potrzebował OC. Jestem młodym kierowcą 22 lat. Prawo jazdy od 1 roku i 4 miesięcy. Gdzie teraz najlepiej kupić polisę OC?
Słyszałem, że opcja ze "współwłaścicielem" obniży koszt ubezpieczenia pomimo młodego wieku. Tylko jak to ma wyglądać? Idę np: z ojcem do PZU (tam on posiada swoje OC) i OJCIEC bierze kolejne OC tak jakby na "siebie" tylko dopisuje mnie jako "współwłaściciela"? Czy też odwrotnie? Ja właściciel, a Ojciec "współ"? Zależy mi na mniejszym koszcie OC. Gdyż sprawdzałem już parę kalkulatorów online i taka Corsa z 2004 R, silnik 1.1 czy tam 1.2 z LPG wyszło mi przypuszczalnie po 1700 wzwyż, co jest dużym kosztem. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez ArteK 03 Sty 2019, 16:21, edytowano w sumie 2 razy
Powód: Nikt tu nie jest ślepy, tłusty druk nie był potrzebny!!!!
MrVaMpIr31
Obserwowany

Re: Ubezpieczenie?

09 Paź 2018, 13:11

Sprawdz w kalkulatorze OC ile wyniesie składka z osobą ze stosownymi zniżkami.
Masz 2 opcje zakupu
Kupno na współwłaściciela lub kupno bezpiśrednio na Ciebie a potem napisać umowę dorowizny w jakimś procencie.
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, E60, A8, ML
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8, 2.7

Re: Ubezpieczenie?

03 Sty 2019, 16:09

ja swoje autko ubezpieczam w hestii wydają się sensowni i spoko cena dobrana :D
paulewan
Obserwowany

Re: Ubezpieczenie? Młody kierowca, gdzie kupić tanio OC?

13 Lut 2019, 12:57

Przy samym OC firma nie ma znaczenia, liczy się koszt:)
MistRo
Obserwowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pierwszy samochód wyprodukowany w 40 milionach egzemplarzy Pierwszy samochód wyprodukowany w 40 milionach egzemplarzy