Ubezpieczenie? Młody kierowca, gdzie kupić tanio OC?

08 Paź 2018, 22:55

Witam. Za niedługo zamierzam kupić autko i będę oczywiście potrzebował OC. Jestem młodym kierowcą 22 lat. Prawo jazdy od 1 roku i 4 miesięcy. Gdzie teraz najlepiej kupić polisę OC?
Słyszałem, że opcja ze "współwłaścicielem" obniży koszt ubezpieczenia pomimo młodego wieku. Tylko jak to ma wyglądać? Idę np: z ojcem do PZU (tam on posiada swoje OC) i OJCIEC bierze kolejne OC tak jakby na "siebie" tylko dopisuje mnie jako "współwłaściciela"? Czy też odwrotnie? Ja właściciel, a Ojciec "współ"? Zależy mi na mniejszym koszcie OC. Gdyż sprawdzałem już parę kalkulatorów online i taka Corsa z 2004 R, silnik 1.1 czy tam 1.2 z LPG wyszło mi przypuszczalnie po 1700 wzwyż, co jest dużym kosztem. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Ostatnio edytowany przez ArteK 03 Sty 2019, 16:21, edytowano w sumie 2 razy
Powód: Nikt tu nie jest ślepy, tłusty druk nie był potrzebny!!!!
MrVaMpIr31
Obserwowany

09 Paź 2018, 13:11

Sprawdz w kalkulatorze OC ile wyniesie składka z osobą ze stosownymi zniżkami.
Masz 2 opcje zakupu
Kupno na współwłaściciela lub kupno bezpiśrednio na Ciebie a potem napisać umowę dorowizny w jakimś procencie.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Sty 2019, 16:09

ja swoje autko ubezpieczam w hestii wydają się sensowni i spoko cena dobrana :D
paulewan
Obserwowany

13 Lut 2019, 12:57

Przy samym OC firma nie ma znaczenia, liczy się koszt:)
MistRo
Obserwowany

20 Lut 2019, 08:51

Ostatnio kiedy chciałem ubezpieczyć samochód skorzystałem z portalu oferim tam mogłem sobie wyszukać agentów w mojej okolicy.
Henkam
Nowicjusz

02 Mar 2019, 07:23

Ja się do jednego ubezpieczyciela nie przywiązuję. Sprawdzam co roku w porównywarce OC i dzięki temu płacę dużo mniej za polisę.
Ostatnio edytowany przez Kao, 02 Mar 2019, 09:10, edytowano w sumie 1 raz
Powód: regulamin IV.4.e