Ustawianie wysokości świateł w Seicento

09 Mar 2009, 19:44

Witam
Mam taki problem z Fiatem Seicento. Przy stacyjce mam pokretło do regulacji wysokosci przednich swiatel, ich wysokosc nalezy zmieniac w razie obciazenia auta. I tu jest kłopot, bo ta regulacja w ogole nie dziala. Ustawianie pokretla na 1, 2 lub trojke w ogole nic nie zmienia. Z tego co zauwazylem to do lamp (pod maską) idą wezyki z jakis niebieskim plynem w srodku, problem w tym, ze tego plynu jest jakby za mało i on nie jest doprowadzony do konca wezyka wprost do lampy (z lewej jak i z prawej strony), a wnioskuje, ze to jest wlasnie odpowiedzialne za regulacje tych swiatel. Co to jest za plyn ? Nie moge dojsc skad on dochodzi i jak go ewentualnie uzupelnic, by wypelnil caly wezyk, dzieki czemu doszedl by rowniez "wyzej" do lampy. Jak rozwiazac ten problem ? Prosze o jakies sugestie.
Pozdrawiam.
martini
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 09 Mar 2009, 21:39

    tego raczej nie naprawisz moze sie myle ,w nowszych sa juz elektrycznie sterowane juz ja w moim przerobilem na reczne przy rejestracji nic mi nie powiedzal fecet tylko ustawil i ok
    artekk
    Początkujący
     
    Posty: 184
    Miejscowość: k-kozle

    09 Mar 2009, 22:59

    Masz tam hudrauliczną regulacje . Wiele osób to próbowało naprawić poprzez uzupełnienie brakującego płynu - naprawa bardzo upierdliwa i na krótką mete ) Tylko wymiana całego tego ustrojstwa ( nie tania impreza ) lub przeróbka na elektryke ( raz na zawsze ) albo rezygnacja z regulacji .
    bonifacy
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5002
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    10 Mar 2009, 11:12

    nie wiem po co w takim aucie jak seicento regulacja świateł, mało kto wozi tym autem więcej niż jeden tyłek. ja bym ustawił tak żeby nie oślepiały, a resztą bym sie nie przejmował. Moim zdaniem 1/3 kierowców i tak ma źle wyregulowane lampy, albo źle wsadzone żarówki, z tego powodu oślepiają bardziej niż ten co troszkę załadowany jedzie.
    karlone
    Zaawansowany
     
    Posty: 675
    Miejscowość: Śląsk
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Śpiący policjant - bezpieczne spowalniacze
      Jak skutecznie uspokoić ruch drogowy? Sprawdzoną i popularną metodą jest montaż progów prędkościowych na drogach. To rozwiązanie ma wiele zalet – wymusza na kierowcach ograniczenie prędkości, powoduje mniejsze ...
      Poradnik kupującego #1 - Lexus IS XE10 mk1 (1999-2005)
      Geneza Lexus IS pierwszej generacji dostępny był początkowo jedynie jako sedan z dwulitrowym silnikiem. W 2001 roku do oferty wprowadzono wersję kombi o nazwie SportCross oraz wersję IS 300 z legendarnym silnikiem 2JZ. Modernizacje: ...