Uwaga a komis MKMOBILE MARTA KUCIERSKA KASPRZYK PAWŁOWICE

25 Sie 2018, 12:58

Uważajcie na komis MKMOBILE MARTA KUCIERSKA KASPRZYK KATOWICKA 12 43-250 PAWŁOWICE. Zakupiłem tam samochód za prawie 100 000zł. Samochód sprawdzałem, przed zakupem w serwisie Audi. Teoretycznie nic nie wyszło bo oni tak naprawdę nic tam nie sprawdzają. Po wyjeździe nowo zakupionym samochodem po 10 min jazdy wyskoczył błąd czujnika NOX. Sprzedawca oznajmił mi, że ma komputer i nigdy by takich błędów nie kasował, że on nie wie co może być. Odpuściłem temat. Po dwóch tygodniach spostrzegłem się, że z samochodu schodzi płyn chłodniczy. Samochód ponownie do serwisu Audi do sprawdzenia. Pierwsze okazało się, że niby nieszczelny jest intercooler. Po wymianie intercollera płyn dalej schodził. Uszkodzona jest głowica w samochodzie. Koszty naprawy będą ogromne. Sprawa trafiła do sądu. Samochód 3 letni.
peres1988
Obserwowany
 
Posty: 1

12 Kwi 2019, 17:58

Szanowny Panie,
Samochód marki Audi A5 zakupiłem w Niemczech, po weryfikacji historii w ASO poprzedni właściciel nie zgłaszał żadnych usterek, pojazd od nowości był regularnie serwisowany w Audi.
Weryfikacja każdego pojazdu jest czynnością standardową, którą dokonuję przed zakupem.
Samochodem wracałem i nie zauważyłem jakichkolwiek usterek.
Na życzenie kupującego udostępniłem samochód celem sprawdzenia przed zakupem w ASO Audi.
Serwis stwierdził, że pojazd jest bezwypadkowy i nie posiadał żadnych usterek, regularnie wykonywano wszystkie przeglądy.
W ocenie serwisu auto było w stanie idealnym wiec klient zdecydował się na zakup.
Po okresie 2 miesięcy dostałem pismo od radcy prawnego informujące mnie , że w samochodzie stwierdzono wadę ukrytą i zażądano zwrotu kwoty 10 000 zł.
Chciałbym zaznaczyć, że kupujący nie poinformował mnie wcześniej o problemach z samochodem.
Dziwi mnie fakt, iż klient wiedząc o usterce w dalszym ciągu użytkował pojazd (zrobił tym autem 7000 km).
Jeżdżąc autem z niesprawnym układem chłodzenia można doprowadzić do poważnej awarii silnika. Ustaliłem z klientem, że odstawi pojazd celem diagnostyki.
Mechanik stwierdził delikatną nieszczelność układu chłodzenia,
zaproponowałem klientowi solidarny podział kosztów naprawy , które wynosiły po 2000 zł.
Nabywca odmówił współpracy i zabrał samochód.
Otrzymałem kolejne pismo od radcy prawnego w imieniu klienta, iż nie zgadza się na zaproponowane warunki ugody i sprawę przekazuję do sądu.
Dbając o reputację oraz przyszłość firmy postanowiłem na własny koszt dokonać naprawy samochodu.
Pisemnie poinformowałem nabywce, aby dostarczył pojazd celem usunięcia usterki.
Kupujący nie dostarczył samochodu i naprawił go we własnym zakresie domagając się rekompensaty w wysokości 18 000 zł.

MK Mobile
MKMobile
Obserwowany
 
Posty: 1

12 Kwi 2019, 19:21

peres1988 napisał(a):Pierwsze okazało się, że niby nieszczelny jest intercooler. Po wymianie intercollera płyn dalej schodził. Uszkodzona jest głowica w samochodzie. Koszty naprawy będą ogromne.

Kogo to obchodzi? To Twój problem. Kupiłeś samochód używany i czego się spodziewasz? Gwarancji jak w salonie?

Niech ktoś wreszcie wyjaśni mi, o co chodzi z tymi "wadami ukrytymi". :evil:
aGradory
 

14 Kwi 2019, 17:25

Witam,
właśnie wczoraj udało mi się kupić audi a4 rok 2014. Przed zakupem skontaktowałem się telefonicznie i wypytałem o stan pojazdu ,poprosiłem również o nr vin. Sprzedawca powiedział ,że sprzedaje tylko samochody bezwypadkowe, poinformował także, że polakierowany jest jeden element przedni prawy błotnik. Bez problemu udostępnił numer nadwozia. Sprawdziłem historię w ASO i wszystko się potwierdziło łącznie z lakierowaniem błotnika. Wszystko informacje które otrzymałem od sprzedawcy się potwierdziły i w końcu udało się kupić dobre auto. :happy:
tomass111
Nowicjusz
 
Posty: 3