Volvo v40 rozrzad

Volvo v40 rozrzad

13 Gru 2010, 00:25

Witam mam pytanie do specjalistow z forum wiecie moze jak zblokowac walki w silniku 2,0 16v w volvo to jest silnik renault z lat okolo 2000 jestem swierzym mechanikiem dostalem na warsztacie tego kaszlaka problem jest w tym ze ktos zdejnowal kola zebate z walkow i nie fabrycznych znakach nie odpala wiec sa tam jakies blokadki na walki? czy proponujecie mi zdiac pokrywe ustawic sobie wydech w dol ssacy w gore zaznaczyc sobie to poolozenie poskladac i probowac ...? szczerze wydaje mi sie ze nie ustawie tego tak doklanie a nie mam na to duzo czasu gora 3 dni zeby to odpalilo:P wiec prosze o szybka porade:P
poldi2311
Nowicjusz

Miejscowość: Stalowa wola

Re: Volvo v40 rozrzad

13 Gru 2010, 11:24

Jak silnik renówki to są tzw wolne koła tj nie mają klinów ustalających! Od strony skrzyni masz zaślepki wałków rozrządu, tam zakładasz blokadę (jak nie posiadasz to możesz dorobić samemu ) a w blok z przodu,u dołu od skrzyni wykręcasz zaślepkę na torx zewnętrzny chyba 14 i wkręcasz blokadę wału. Ustawianie na tłok w górze i znakowania wałków jak powinno być mija się z celem ponieważ napinając pasek koła będą się przestawiać, a jak skręcisz wcześniej to nie będzie się zgadzało na znakach.
arciasty
Stały forumowicz

Miejscowość: koluszki

13 Gru 2010, 19:58

polecam autodate 3,18 pl lub 3,24 eng torenty org pl

[ Dodano: 13 Grudzień 2010, 19:59 ]
lub jeszcze tkta 7,2
ochroniarz02
Początkujący

Miejscowość: Biała Podlaska

14 Gru 2010, 01:10

wiesz szzcerze nie chcialem ustawiac na tlok w gorze myslalem o tych walkach ze ustawic je w jakims tam polozeniu i zaznaczyc ale dzieks za pomoc wiesz na wale mam znak wiec wal luzik nagorzej z walkami ale obczailem blokade na necie i jutro sobie taka zrobie i musze odpalic tego rupcia bo bede dniowke w plecy:)))) dzieks wielkie :))
poldi2311
Nowicjusz

Miejscowość: Stalowa wola
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne