19 Cze 2015, 13:37
Silnik dobry, nadaje się do zagazowania, osiągi może nie szałowe ale da się pojeździć. Lepszym i mniej problemowym silnikiem jest wolnossący 2.4 140 i 170KM, tym da się już dynamicznie pojeździć.
Jeżdżę V50 i nie mogę złego słowa na nią powiedzieć, duży poziom bezpieczeństwa, świetnie trzyma na zakrętach, dobra na nasze drogi. Koszty serwisowania zależne gdzie auto będzie serwisowane, jest sporo niezależnych warsztatów które mają atrakcyjne ceny, chyba że masz gruby portfel to ASO. Oczywiście w ASO pojawiają się dobre akcje promocyjne i można taniej zrobić niektóre naprawy. Generalnie zawieszenie nie sprawia problemów, sporo jest zamienników bo to płyta z Focusa. Blacharsko bardzo dobrze, jeszcze nie widziałem rdzy na S40/V50, gwarancja antykorozyjna producenta to 12 lat. przy prawie 10 letnim samochodzie licz się z tym że mogą pojawić się problemy z elektryką takie jak zamki, stacyjka itp. Ze skrzynią raczej nie ma problemów. Proponuję sprawdzić przed zakupem rozrusznik, alternator oraz zrobić przegląd w nieautoryzowanym serwisie (około 250zł) lub w ASO (500zł).
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.