VW Phaeton czy Audi A8 D3?

29 Sty 2015, 22:04

j0zek napisał(a):Wrzuć zdjęcia tego GOLFA MK3, którego rzeczoznawca wycenił na 23 tys. jestem ciekaw jak to wygląda :shock:


Pewnie pokryty platyną a w środku skóra cielęca.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

29 Sty 2015, 22:05

max1996 napisał(a):samochody dla tzw wieśniaków, którzy szpanują samochodami jakby byli "bogami'

kiedyś tak było ale ostatnio ten margines przesiadł się do Audi. Nie raz spotkałem się z prostactwem i cynizmem właścicieli tych aut. Na własne uszy słyszałem teksty w stylu "mam audi to mogę" albo "mam audi to jestem dobrym kierowcą".
max1996 napisał(a):poprosiłem o pomoc który wybrać i jaki silnik

właśnie w tym problem, że nie ma nic dobrego do polecenia, bo znaczek w tym przypadku nie równa się solidności...
max1996 napisał(a):A więc co proponujecie na dalekie trasy? Żeby było wygodne

Mercedes S-klasa po raz 2. Wujek mojego współlokatora (kasiasty) ciągle lata do niemiec i właśnie takim mercem mimo, że ma Audi Q7, które ciągle mu się sypie, żłopie olej i raz wybuchła mu skrzynia biegów... Miał dwa takie Mercy S poprzedniej generacji, a ostatnio zamówił nową generację za 650tys. Miał mnóstwo aut ale wg niego Mercedes jest mistrzem komfortu. Na audi nawet nie patrzy po tym co się dzieje z Q7.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Sty 2015, 22:40

dzida napisał(a): Audi Q7, które ciągle mu się sypie, żłopie olej i raz wybuchła mu skrzynia biegów...

A gdzie to się stało wiesz może? Rodzice wracali jakiś czas temu (dobre 2 miesiące temu) z Warszawy i przed bramkami w Koninie stało Audi Q7 na postoju i całe się jarało.
To może ten wujek? Czy inny przypadek?:P :naughty:
j0zek