VW POLO '93 duży problem z gazem

VW POLO '93 duży problem z gazem

11 Kwi 2008, 09:38

Witam jestem urzytkownikiem VW Polo '93 1.3 jakiś czas temu ni z gruszki ni z pietruszki uległa awarii instalacja gazowa opisze wprost co sie dzieje przekręcam kluczyk - pięknie świecą sie wszystkie kontrolki czyli wsio ok :) nastepnie uruchamiam silnik też wszystko wporządku :) teraz zaczynają sie schody aby przełączyć na gaz temp. plynu chłodniczego musi osiągnąć min temp. 22 stopni około, to kryterium jest spełnione drugim jest wartość obrotów sillnika około 2200 wiec dodaje gazu..... PYK!! przełączyło na gaz i zdech :( nawet nie zamruczał :( byłem u znajomego sprawdziliśmy elektrozawory wszystkie przełączały, wymieniłem filtr gazu, kolektor (mieszacz) jest cieplutki nic nie zamarza, butla prawie pełna!! co do licha mogło sie stać zadaje sobie to pytanie już od tygodnia dzieki za uwage i jeśli ktos ma jakieś pomysły bede wdzięczny pozdrawiam
adamix
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 09:25

Re: VW POLO '93 duży problem z gazem

11 Kwi 2008, 16:25

Trzeba sprawdzić wielozawór,czy po otwarciu elektrozaworu na nim,przepuszcza on gaz dalej,do filtra.Jeżeli wielozawór przepuszcza gaz,a nie dochodzi on do filtra,to może być niegrożny przewód gazowy.
Oczywiście z tym najlepiej zwrócić się do warsztatu zajmującego się instalacjami gazowymi,ponieważ możesz niechcący wysadzić siebie i autko w powietrze.
Masz prawo zachować milczenie. A wszystko co napiszesz, może zostać zmoderowane
Nie pomagam na PW
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14464
Zdjęcia: 1184
Rejestracja: 12 Gru 2006, 14:25
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: VW POLO '93 duży problem z gazem

11 Kwi 2008, 16:39

hmmm sądze że problem nie tkwi w wielozaworze mówie tak :) gdyż byłem dzisiaj ponownie u znajomego mechanika i badaliśmy tą instalacje ponownie gaz dochodzi do filtra i dalej, nie dodałem wczesniej iż jest to instalacja BRC z układem Lambdy i przeplywomierzem sterowanym silnikiem krokowym, najprawdopodobniej z tego co wywnioskowaliśmy jest błąd w programie lambdy albo poprostu jest ona uszkodzona gdyż po załączeniu gazu przepływomierz zamyka sie zamiast otwierać po dzisiejszym dniu potyczek z tą awarią zddecydowałem sie na wizyte w zakladzie gdzie montowali to ustrojstwo, szkoda że gwarancja mineła miesiąc temu :( pozdrawiam
adamix
Nowicjusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 11 Kwi 2008, 09:25
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen e-up! w pełni elektryczny samochód seryjny Volkswagen e-up! w pełni elektryczny samochód seryjny
    Volkswagen przedstawił swój pierwszy, w pełni elektryczny samochód seryjny: nowego e-up!. To prawie bezgłośne, czteroosobowe auto robi wrażenie zasięgiem 150 kilometrów i doskonałą funkcjonalnością. Nowy ...
    [C] C4 I 1,6HDi / Cerato 2,0CRDi / Leon II 1,9TDI / Corolla e12 2,0D4D [C] C4 I 1,6HDi / Cerato 2,0CRDi / Leon II 1,9TDI / Corolla e12 2,0D4D
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu C - silnik diesla o mocy ok. 110KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2005 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C4 I 1,6 HDI - 109KM - Kia ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Motor z napędem odrzutowym, 7
      Monster Truck Rock Star, 11
      Jaguar
      MINI Clubman Bond Street, tył