Nie zrozumiałeś mnie. Napisałem, że za cenę nowego Polo dostajemy i30 z wnętrzem wielkości Golfa 6 (a raczej trochę większe bo tu widać wiek konstrukcji VW). Golf 7 ma podobne wymiary.
Chyba nie widziałeś testów EuroNCAP bo akurat i30 otrzymał tak samą pieciogwazdkową note i niczym nie ustępuje bezpieczeństwem... dowód:
http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspxhttp://www.euroncap.com/tests/vw_golf_2008/338.aspxi30 jest średnio 10k tańszy jeśli porównamy poszczególne wersje silnikowe podobnie wyposażone - więc znów się mylisz
W dodatku ostatnie doniesienia pokazują, że silniki są o wiele trwalsze w konstrukcjach koreańskich nie to co problematyczne TSI FSI i TDI od VW - słyszałeś o psujących się koreańskich silnikach, wadach konstrukcyjnych w takim stopniu jak niemieckie? bo ja nie
Masz tylko rację co do zawieszenia, które koreańce maja gorsze niż niemieckie auta ale przy takim silniku (85KM - NIEPOROZUMIENIE W TAKIM DUŻYM AUCIE) chyba nie jest ważne. Podobnie wyciszenie ale ta wersja silnikowa Golfa z tego co wiem ma je zubożone.
Hyundai startuje od 51k a Golf 6 zaczynał się od ponad 60 swego czasu więc gdzie jest droższy?
Teraz widać przewagę Hyundaia, co potwierdzały różne porównania w wielu czasopismach ale moge się założyć, że tego auta nawet nie widziałeś tylko używasz stereotypów a takie opinie wiadomo gdzie można sobie wsadzić...