W miarę dynamiczne auto do 30-35 tysięcy złotych

13 Paź 2023, 15:47

PabloTrek napisał(a):Przenośnia adwokacie, to jest w II liceum na j. polskim, a nie na forum motoryzacyjnym w rozmowie z kimś, kto jak sam zauważyłeś nie zna się na motoryzacji


Nie trzeba być adwokatem żeby pomóc w zrozumieniu jak sam powiedziałeś materiału j. polskiego II LO. Przenośnie możesz użyć w każdym momencie i na 100% autor ją zrozumiał lepiej niż Ty opisując ją dosłownie.

Równie dobrze można było napisać obrazując sytuację "za chwilę zostanie Ci hulajnoga" i co byś wtedy napisał ?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10105
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

14 Paź 2023, 07:12

Masz spory budżet na ufo więc szukałbym wersji Fl i odpuściłbym sedana.

Sedan według mnie gorzej trzyma cenę, do tego ma newralgiczny punkt korozyjny - tylne błotniki. Niby nic ale jak ktoś zaniedbał to parę złoty trzeba wydać.

Co do ufo to fl coś było poprawione ale przede wszystkim o wiele lepiej trzyma cenę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10105
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

14 Paź 2023, 12:11

szybki napisał(a):Niby nic ale jak ktoś zaniedbał to parę złoty trzeba wydać.

To też jest przenośnia? No dla kogoś kto zarabia z 10k, te 2-3 tys wydane na naprawę błotników to rzeczywiście "parę złotych" :mrgreen:
PabloTrek
Nowicjusz
 
Posty: 47
0

14 Paź 2023, 12:53

PabloTrek napisał(a):To też jest przenośnia? No dla kogoś kto zarabia z 10k, te 2-3 tys wydane na naprawę błotników to rzeczywiście "parę złotych"

Jak sobie poczytamy Twoje poprzednie wypowiedzi właściwe każdym temacie to wszystko bierzesz nie dość że dosłownie to jeszcze na siłę chcąc udowodnić rację.

Tak więc dla mnie jest to parę złoty przy budżecie, przy posiadaniu auta tej klasy i za te pieniądze. Nie byłoby to parę złoty jak autor szukał by astry clasic za 4k albo golfa3 za 5k.

I to dla nas chyba jest podstawą a nie zarobki autora tematu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10105
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

14 Paź 2023, 14:10

PabloTrek napisał(a):No dla kogoś kto zarabia z 10k, te 2-3 tys wydane na naprawę błotników to rzeczywiście "parę złotych" :mrgreen:


a co to za problem wydać 2-3 k w auto? w piątek robiłem rozrząd, zawieszenia, zbierzność i nowe opony i wydałem 3000zł do auta wartego 10000zł, i co z tego? to mam nie kupić sobie nowych opon ? to mam nie wymienić części w zawieszeniu skoro tego wymagają ? to mam jeździć niesprawnym autem ? tylko dlatego że auto warte jest 10 000zł to mam nic w nim nie wymieniać?
toyman40
Stały forumowicz
 
Posty: 1212
Ostrzeżenia: 1
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczne hamowanie w warunkach zimowych
    Podczas zimowej pory roku, wielu kierowców doświadcza wydłużonej drogi hamowania na nawierzchniach pokrytych śniegiem lub oblodzonych. Czy jednak wszyscy zastanawiają się, co dokładnie wpływa na odległość, jaką pokonuje ...
    Toyota Publica 1961 rok
    Po sukcesie modelu SA Toyota pracowała nad nowym małym autkiem miejskim na rodzimy rynek. W 1961 roku w sprzedaży pojawiła się Toyota Publica. Oferowana z nadwoziami sedan, kombi, cabrio, a nawet pick-up, szybko okazała się ...

14 Paź 2023, 15:07

Oczywiście można i 10k włożyć albo i przekroczyć wartość auta, ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych...,
poza tym zrobienie rozrządu, nowe opony, zawiecha, zbieżność itd to wiele rzeczy a nie jakieś jedynie błotniki.. a co z resztą tematów?
PabloTrek
Nowicjusz
 
Posty: 47
0

14 Paź 2023, 15:17

PabloTrek napisał(a):Oczywiście można i 10k włożyć albo i przekroczyć wartość auta, ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych...,
poza tym zrobienie rozrządu, nowe opony, zawiecha, zbieżność itd to wiele rzeczy a nie jakieś jedynie błotniki.. a co z resztą tematów


Mi to już brakuje słów, szkoda gadać. Jak autorowi nie odpowiada niech szuka lepszego przelicznika ewentualnych poprawek w 15 letnim aucie.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10105
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

14 Paź 2023, 16:28

I dlatego autorze tematu kupuj to i każdy będzie zadowolony

Sly1005 napisał(a):- Citroen DS4 z 1.6 THP 200km, znajomy ma na sprzedaż za 29 000zł
toyman40
Stały forumowicz
 
Posty: 1212
Ostrzeżenia: 1
0

14 Paź 2023, 17:31

PabloTrek napisał(a):ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych


Jak dla Ciebie 3000 zł to nie parę złotych tylko majątek, to może lepiej pomyśl o komunikacji miejskiej, bo sorry ale takie kwoty dzisiaj przy serwisie auta to codzienność, więc jak to Cię przeraża...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8839
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

14 Paź 2023, 17:41

PabloTrek napisał(a):Oczywiście można i 10k włożyć albo i przekroczyć wartość auta, ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych...,
poza tym zrobienie rozrządu, nowe opony, zawiecha, zbieżność itd to wiele rzeczy a nie jakieś jedynie błotniki.. a co z resztą tematów?


Zawsze możesz kupić nowy w salonie i nie naprawiać.
A skoro na nowy nie masz kasy to idziesz na kompromisy.
Poza tym nie ma obowiązku posiadania auta.
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2373
Przebieg/rok: >50tys. km
0

14 Paź 2023, 18:20

Rozumiem, czyli remont skrzyni w Bravo jest ok za te 3k + reszta rzeczy, naprawianie zardzewiałych błotników w Hondzie za 2-3k tak samo ale pakiet startowy 4k w Octavię RS 200 koni czyli hothacha, to już zło i kiepski silnik i szrot samochód :roll:
faktycznie każdy kto kupuje Bravo marzy o remontach skrzyń biegów, a przy Hondzie o naprawach blacharsko-lakierniczych xD
PabloTrek
Nowicjusz
 
Posty: 47
0

14 Paź 2023, 18:48

PabloTrek napisał(a):Rozumiem, czyli remont skrzyni w Bravo jest ok za te 3k + reszta rzeczy, naprawianie zardzewiałych błotników w Hondzie za 2-3k tak samo ale pakiet startowy 4k w Octavię RS 200 koni czyli hothacha, to już zło i kiepski silnik i szrot samochód
faktycznie każdy kto kupuje Bravo marzy o remontach skrzyń biegów, a przy Hondzie o naprawach blacharsko-lakierniczych xD


Wspominaleś o liceum a co miałeś z interpretacji wiersza ? :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10105
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

14 Paź 2023, 18:52

PabloTrek napisał(a):czyli remont skrzyni w Bravo jest ok za te 3k + reszta rzeczy, naprawianie zardzewiałych błotników w Hondzie za 2-3k tak samo ale pakiet startowy 4k w Octavię RS 200 koni czyli hothacha, to już zło i kiepski silnik i szrot samochód :roll:


remont skrzyni robisz jeśli jest taka potrzeba
błotniki robisz jeśli jest taka potrzeba
pakiet startowy robisz obowiązkowo
poza tym od kiedy octavia to hot hatch?
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2373
Przebieg/rok: >50tys. km
0

14 Paź 2023, 19:07

To sobie poczytaj:
[Raport z historii pojazdu jest przeterminowany. Sprawdź VIN ponownie]

3 pozycja od końca
PabloTrek
Nowicjusz
 
Posty: 47
0