REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PabloTrek napisał(a):Przenośnia adwokacie, to jest w II liceum na j. polskim, a nie na forum motoryzacyjnym w rozmowie z kimś, kto jak sam zauważyłeś nie zna się na motoryzacji
PabloTrek napisał(a):To też jest przenośnia? No dla kogoś kto zarabia z 10k, te 2-3 tys wydane na naprawę błotników to rzeczywiście "parę złotych"
PabloTrek napisał(a):No dla kogoś kto zarabia z 10k, te 2-3 tys wydane na naprawę błotników to rzeczywiście "parę złotych"
PabloTrek napisał(a):Oczywiście można i 10k włożyć albo i przekroczyć wartość auta, ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych...,
poza tym zrobienie rozrządu, nowe opony, zawiecha, zbieżność itd to wiele rzeczy a nie jakieś jedynie błotniki.. a co z resztą tematów
PabloTrek napisał(a):ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych
PabloTrek napisał(a):Oczywiście można i 10k włożyć albo i przekroczyć wartość auta, ale 10% jego wartości włożone w naprawę zardzewiałych błotników to nie parę złotych...,
poza tym zrobienie rozrządu, nowe opony, zawiecha, zbieżność itd to wiele rzeczy a nie jakieś jedynie błotniki.. a co z resztą tematów?
PabloTrek napisał(a):Rozumiem, czyli remont skrzyni w Bravo jest ok za te 3k + reszta rzeczy, naprawianie zardzewiałych błotników w Hondzie za 2-3k tak samo ale pakiet startowy 4k w Octavię RS 200 koni czyli hothacha, to już zło i kiepski silnik i szrot samochód
faktycznie każdy kto kupuje Bravo marzy o remontach skrzyń biegów, a przy Hondzie o naprawach blacharsko-lakierniczych xD
PabloTrek napisał(a):czyli remont skrzyni w Bravo jest ok za te 3k + reszta rzeczy, naprawianie zardzewiałych błotników w Hondzie za 2-3k tak samo ale pakiet startowy 4k w Octavię RS 200 koni czyli hothacha, to już zło i kiepski silnik i szrot samochód