Wybór alarmu i czujników parkowania

Wybór alarmu i czujników parkowania

26 Wrz 2014, 21:36

Możecie polecić jakiś niedrogi, prosty alarm, który można zespolić z centralnym zamkiem Punto II? Szukam też czujników parkowania (parktronic), ale tutaj mam nieco nietypowy wymóg - sygnał dźwiękowy musi być głośny (dla osoby niedosłyszącej). Czym głośniejszy tym lepiej.

Orientujecie się jest przybliżony koszt montażu alarmu oraz czujników parkowania?
WNP
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 05 Lis 2011, 10:44

Re: Wybór alarmu i czujników parkowania

30 Wrz 2014, 12:01

Montaż alarmu to około 150zł. Natomiast montaż czujników parkowania to koszt od 130 do nawet 300 zł (czasem trzeba zdjąć zderzak i wtedy cena rośnie) zależny jest też od tego czy czujniki wyposażone są w wyświetlacz pokazujący odległość czy tylko sam buzer.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 5965
Zdjęcia: 3343
Rejestracja: 19 Maj 2006, 22:41
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy od: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Wybór alarmu i czujników parkowania

04 Paź 2014, 18:34

Jakie czujniki cofania polecacie?

Coś takiego:
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]

albo raczej takiego [link wygasł]
WNP
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 05 Lis 2011, 10:44

Re: Wybór alarmu i czujników parkowania

14 Lis 2014, 11:59

Ważne jest też co jest za zderzakiem - czasem auto jest tak "polepione", że strach montować czujnik. Bywa, że mechanik grzecznie odmówi.
raulescu
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 14 Lis 2014, 11:39
Auto: Renault Scenic
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skoda Superb w wersji kombi Skoda Superb w wersji kombi
    Pierwszy egzemplarz nowej ŠKODY Superb w wersji kombi dla Klienta z Czech, został już wyprodukowany. Zbudowany w fabryce w Kvasinach samochód posiada silnik 2.0 TDI i biały lakier nadwozia. ŠKODA Superb ...
    Europejska premiera samochodu Volkswagen Jetta Hybrid Europejska premiera samochodu Volkswagen Jetta Hybrid
    Jetta Hybrid jest napędzana nowoczesnym silnikiem benzynowym (TSI o mocy 110 kW/150 KM) oraz silnikiem elektrycznym o mocy 20 kW – takiej samej, jak w XL1, jako skrzynia biegów montowana jest seryjnie automatyczna, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Subaru Impreza STI
      GTP Light
      Jaguar