Wybór auta do 10 tyś. Amator

Re: Wybór auta do 10 tyś. Amator

02 Gru 2010, 12:46

Jeżeli mogę prosić o szerszą dyskusję na temat tych silników lub/oraz ich króciutką charakterystykę... to był bym wdzięczny.
Mrówka12
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 28 Lis 2010, 20:30
Miejscowość: Warszawa

Re: Wybór auta do 10 tyś. Amator

02 Gru 2010, 16:20

Jeżdziłem wieloma hondami 1.4 75 koni w moim odczuciu słaby 1.4is 90km już jest dynamiczny tylko trzeba kręcić na wysokie obroty... najlepszym rozwiazaniemn 1.5vtec-e ekonomiczny dynamiczny troche skrzynia za długa wg kumpla mechanika silnik nie do zarżniecia :razz: silniki ogólnie bezawaryjne ale hondy lubią pic olej szczególnie vtec...wiec najlepiej spraewdzić pod tym kontem na analizatorze spalin ale i tak myśle 400ml na 1000kilometrów gdyby paliła niema sie co przejmować gdy wiecej można sie martwic zazwyczaj uszczelniacze zaworowe wymiana z 300zl jak kupisz zadbana bedziesz napewno zadowolny
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd

Re: Wybór auta do 10 tyś. Amator

04 Gru 2010, 09:20

nitro napisał(a): ale i tak myśle 400ml na 1000kilometrów gdyby paliła niema sie co przejmować gdy wiecej można sie martwic ...


prawie pół litra na 1000 km ? To po 10 000 km 5 L mu wypije ? Chyba jakiś błąd się wkradł a jak nie to wg mnie to strasznie dużo...
havoc
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 352
Rejestracja: 21 Mar 2010, 12:29
Miejscowość: Rzeszów
Auto: Porsche 911 Carrera 4 GTS
Silnik: 3.8 408 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

Re: Wybór auta do 10 tyś. Amator

04 Gru 2010, 10:05

Koleżance Corsa wcina litr oleju na 1000 km :mrgreen:


To stosunkowo dużo - ale spalanie oleju jest głównie na wysokich obrotach. Jeśli bedzie PSJotował to tyle mu nie spali ;)

Mój przy zróżnicowanym stylu jazdy około 200 ml / 2500 km
bajla
Początkujący
 
Posty: 248
Rejestracja: 12 Paź 2010, 22:38
Miejscowość: Wrocław

Re: Wybór auta do 10 tyś. Amator

04 Gru 2010, 16:56

Hondy mają to do siebie to kosiarka wysokoobrotowa wiec jak krecisz 6-7tys obrotów to nie zdarza go zgarnąc pierscienie...pozatym zmienne fazy rozrządu w niektórych silnikach dwa wałki więc musi coś smarować... jeszcze też trzeba pamietac ze silnikowi lat nie przybywa tylko ubywa :razz:
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Rejestracja: 28 Lip 2010, 12:35
Miejscowość: znikąd
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Master Truck 2013 - najpiękniejsze ciężarówki z Finnlandii Master Truck 2013 - najpiękniejsze ciężarówki z Finnlandii
    Firma Finnlines znowu wesprze swoją pomocą Międzynarodowy Zlot Ciężarowych Pojazdów Tuningowanych MASTER TRUCK, który odbędzie się już po raz dziewiąty w Opolu. Tym razem impreza zaplanowana jest w dniach 19-20-21 ...
    Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas
    Wyścigowa wersja Lexusa LC 500 powstała na bazie prototypu. Auto zadebiutowało wczoraj na targach Specialty Equipment Market Association w Las Vegas. Ma nadwozie o zoptymalizowanej aerodynamice, sportowe zawieszenie, hamulce, ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI
      Jaguar