Witam mam audi a4 b5 1.8t i wczoraj na postoju na biegu jałowym zauważyłem że obroty rosną do 2100 i spadają i tak cały czas na biegu jałowym auto nie gaśnie ani nie szarpie
Do sprawdzenia sonda lambda, a druga sprawa to może być wina brudnej przepustnicy lub przepływomierza powietrza. Czasem taki objaw może być jeszcze powodem walniętego czujnika temperatury płynu chłodzącego. Dobrze jest zrobić logi i porządną diagnozę.
Ja miałem kiedyś w tym silniku problem z zaworem odprężającym turbo i obroty dziwnie potrafiły falować. Po wymianie uspokoiło się ale wyszło wtedy, że turbo niedomaga i wymaga regeneracji.
Podatek od kupna samochodu – co musisz wiedzieć przed zakupem auta Kiedy kupujesz auto, umowa sprzedaży może zostać objęta podatkiem od czynności cywilnoprawnych, czyli PCC. Nie zawsze jednak będzie trzeba go płacić. Sprawdź, czy obowiązuje Cię podatek od kupna samochodu, ile wynosi, jak ...
Nie holuj bez sensu.... Kiedy warto wezwać pomoc drogową? Kiedy znajomy (albo nieznajomy) prosi o zaholowanie go do warsztatu, nie zawsze wiadomo jak się zabrać do roboty. Bierzemy kawał liny, zaczepiamy o coś i… nasza pomoc zamienia się w "niedźwiedzią przysługę" jeżeli ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.