Witam mam audi a4 b5 1.8t i wczoraj na postoju na biegu jałowym zauważyłem że obroty rosną do 2100 i spadają i tak cały czas na biegu jałowym auto nie gaśnie ani nie szarpie
Do sprawdzenia sonda lambda, a druga sprawa to może być wina brudnej przepustnicy lub przepływomierza powietrza. Czasem taki objaw może być jeszcze powodem walniętego czujnika temperatury płynu chłodzącego. Dobrze jest zrobić logi i porządną diagnozę.
Ja miałem kiedyś w tym silniku problem z zaworem odprężającym turbo i obroty dziwnie potrafiły falować. Po wymianie uspokoiło się ale wyszło wtedy, że turbo niedomaga i wymaga regeneracji.
Moc zamknięta w żelu Pierwsze powstały jeszcze w połowie ubiegłego wieku. Obecnie znajdują coraz szersze zastosowanie także jako akumulatory samochodowe. Choć po dziś dzień niektórzy nie potrafią sobie wyobrazić elektrolitu w innej postaci ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.