Zezłomowanie Fiata

04 Maj 2012, 23:20

Witam

Mam dylemat prawny

Otóż ,kolega chce sprzedać fiata 126p , ponieważ musi za niego płacić ubezpieczenia , nie może go niby wyrejestrować dopóki mu się nie skończy ubezpieczenie . Chcemy natomiast zrobić tak że ja go od niego kupie ,on go wyrejestruje sobie a ja go wywale na złom ,

Tutaj pojawia się moje pytanie , jak zrobić to, żebym ja go nie musiał przerejestrowywać na siebie tylko bez pośrednio na złom , jestem zielony zupełnie a nie chce mieć nie przyjemności prawnych.
Bo słyszałem że auto musi być zarejestrowane , ale słyszałem również że są takie umowy na których zaznacza się że auto idzie na zezłomowanie i nie będę musiał przez to przechodzić .

Proszę o wytłumaczenie mi tego krok po kroku.

Wielkie dzięki
malecki06
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 02 1993

04 Maj 2012, 23:39

Auto można zezłomować w każdej chwili . Podstawowym warunkiem jest ważna , opłacona polisa OC. Ktoś wam ściemnia że nie można dokonać tego póki się skończy ubezpieczenie. Z chwilą dokopnanania w/w czynności należy się zwrot za niewykorzystany okres ubezpieczenia z FU. Nie bądz jeleniem , nie odkupuj. Kolega niech sam sobie poradzi.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

04 Maj 2012, 23:46

Więc kupując go ,mógł bym mieć nie przyjemności ? Bo on mi mówił że go sobie wyrejestruje , a mi później przyślą jakiś list czy chce przedłużyć oc czy coś , mi chodzi tylko o zezłomowanie tego rzęcha bez rejestracji na mnie .AA i dowód jest na policji więc go nie dostane .Wzieli mu jak jechał piany
malecki06
Nowicjusz

05 Maj 2012, 00:08

malecki06 napisał(a):.AA i dowód jest na policji więc go nie dostane .Wzieli mu jak jechał piany

To o tym nie pisałeś .......O co tu chodzi ? Pijany czy trzeżwy niech se sam wyzłomuje . Ty jaki w w tym widzisz swój interes ?
Nie odpowiadam na problemy na PW