Żwawe, dość tanie w utrzymaniu auto do 15 tys. zł

29 Lut 2020, 23:51

VVincenty napisał(a):Trochę chyba przesadzasz - jak przeciągniesz silnik niemalże do odcinki, wbijesz kolejny bieg i nie wypadniesz z liftu to pojedziesz, choć podobno wymaga to trochę wprawy.

No ale kiedy go przeciągniesz ??
Jak ruszysz z miejsca bez vvti-l to jest gorzej niż w zwykłej 1,8 jak depniesz z obrotami do koła będą mielić a przy zmianie biegów co będziesz celować w trochę przed vvi-l a może w vvti-l ... a jak już ustalisz co masz zrobić to drugie auto będzie daleko z przodu.

VVincenty napisał(a): Yamaha silnik projetkwała, więc pewnie miał być taki motocyklowy. W lekkim Lotusie Elise daje radę i jest frajdy co nie miara.

1) Yamacha projektuje głowice do różnych silników i różnych marek więc raczej nawiązanie do motocykla nie za bardzo.
2) lotus elis jest dużo lżejszy a do tego jego naturalnym otoczeniem jest tor i walka o ułamki sekund.

Co do konkretów to każde z proponowanych aut będzie fajniejsze od corolli ts/celiny ts.

Jeżeli chodzi o wybór to kwestia Twoich moto preferencji ...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11187
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Przyszłość należy do samochodów na wodór
    Wyniki najnowszych badań przeprowadzonych przez KPMG pokazują, że na samochody z napędem wodorowym czeka świetlana przyszłość. Ponad połowa polskiej kadry zarządzającej uważa, że takie pojazdy są obecnie trendem numer jeden ...
    Toyota Aygo 2018 facelifting
    Toyota Aygo to japoński bestseller, opracowany z myślą o europejskim rynku w studiu projektowym Toyoty ED2 we Francji. Druga generacja tego modelu zadebiutowała w 2014 roku, a w 2018 roku auto przeszło gruntowny facelifting. ...