4x4 po asfalcie i błocie ,duże, pakowne

01 Sie 2018, 22:37

Kao napisał(a):no chyba że terenem nazywasz kałuże co ledwo opona się moczy to jak najbardziej w takim terenie da radę


A pewnie i tak się zaświecą kontrolki od trakcji :P
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Sie 2018, 23:16

Tak Kao jeździłem zdaję sobie sprawę że Qashqai jest corsoverm i miałem okazję nim jeździć w wersji 1.6 dci z opcjonalnym napedem 4x4 w systemie All-Mode 4x4 z dolaczana osia tylna jeżeli wogole o nim słyszałeś i jeździłem nim w Terenie oczywiście nie w takim gdzie są doly po pół auta ale drogi nie utwardzone jaki mokra dość spora górka lakowa radził sobie świetnie nie wierzysz spróbuj przekonasz się o jego mozliwosciach :ok:
matixow
Nowicjusz
 
Posty: 25

21 Sie 2018, 16:41

Qashqai raczej za mało uterenowiony. Kao mówiąc o właściwościach jezdnych miałem na myśli terenowe, mój błąd.
krystian333
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: audi a4 b5

03 Wrz 2018, 08:35

Kolego, tu jest dokładnie to czego szukasz Nissan Pathfinder R50 LE 4x4 3.5 l V6, to moje auto polecam.
dareno
Nowicjusz
 
Posty: 2

04 Wrz 2018, 14:53

Subaru zdecydowanie, Forester albo Outback H6 :) nie pchaj sie w 2,5l bo maja glowice od 2litrowek :) H6 sa malo awaryjne jesli po prostu o nie zadbasz, jesli nie dbasz o japonca to trzeba sie liczyc z drogimi naprawami, gdybys szukal czegos pewnego ze szwajcarii to takiego posiadam, 2 mechanikow sprawdzilo+mam raport dotyczacy auta, ktore sprzedaje, gdybys byl zainteresowany fotkami,raportem, a moze i obejrzeniem to daj znac :)
Subarus
Nowicjusz
 
Posty: 2

06 Wrz 2018, 08:47

Touareg da mocno radę jednak bedzie drogi w utrzymaniu.
Alternatywnie Kia Sorento prawdziwa terenówka.
Forester to maluszek duzo w niego nie zapakujesz.
Klasyka jak Land Cruiser to tez fajna sprawa w teren i na czarne.
Wszystko zależy od portfela.
Ja aktualnie jeżdżę cr-v w automacie na oponach geolandar a/t całorocznych i daje radę to auto. Sporo w nie mieszczę mimo, ze myślałem ze sobie słabo poradzi. Jednak na podjazdach dołączany napęd to bida. Jak masz trudniejszy teren celuj w rozwiązania z reduktorem.
Noi dobre oponki to podstawa.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Opony letnie, czyli ogumienie, którego potrzebujesz
    Mechanicy zalecają, aby w momencie gdy średnia dobowa temperatura powietrza osiąga więcej niż 7 stopni Celsjusza, zakładać w pojazdach opony letnie. Sprawdźmy, jakie cechy opon letnich sprawiają, że warto to robić i czemu ...

01 Gru 2019, 19:17

z wymahań to kup sobie mitsu L200 z superselectem ;)
albo jesli uda się ustrzelić Isuzu D-Max 2,5 z ToD (bardzo trudno bo mało tego)
jeśli ma to dawać rade w błocie to nie rozpatrywał bym w ogóle SUVa bez reduktora
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)